Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

De kans is zeer klein dat iemand deze brommer zal maken. Bovendien is elke modder hier wel op het forum met iets bezig. Ik raad je dus aan, zelf te leren modden. ;) Dan kan je je eigen dromen waar maken. ;)

Topic merged met Modding Request.

Geplaatst:

jongens ik heb die black pearl skin echt heel hard nodig een paar jongens gaan me in elkaar slaan als ik ze die mod niet geef

Geplaatst: (bewerkt)
jongens ik heb die black pearl skin echt heel hard nodig een paar jongens gaan me in elkaar slaan als ik ze die mod niet geef

Wie zijn die leuke jongens van je en waarom gaan ze je in elkaar slaan?

Btw, ik ga je nu lekker leuk nieuws geven, die mod van jou bestaat niet :7.

Bewerkt: door Jorge_F
Geplaatst:

euhm dit is het modding request topic als hij er uberhaupt was zou ik het in het topicje hieronder zetten "ik zoek een mod" als hij er echt niet is MAAK HEM DAN

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik had een vraagje, maar ik weet niet of ik in het goede topic zit :7

Bestaat er een mod dat je een persoon (in VC) achter je aan kan laten lopen? Zoals je bijvoorbeeld aan het eind van de missie Death Row Lance achter je aan hebt lopen.

Alvast bedankt,

David

Bewerkt: door ...:::David:::...
Geplaatst:
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje, maar ik weet niet of ik in het goede topic zit :7

Bestaat er een mod dat je een persoon (in VC) achter je aan kan laten lopen? Zoals je bijvoorbeeld aan het eind van de missie Death Row Lance achter je aan hebt lopen.

Alvast bedankt,

David

Dat kan je wel als je hem helemaal 100% hebt uitgespeeld kan je in de vercetti estate in het kleine kamertje onderaan de trap een stel bodyguards huren

Geplaatst:

wie o wie kan mij helpen met een miniscooter mod

ik wil de faggio ermee vervangen dus wie er een voor mij kan maken

waardeer ik heel erg... hier is een foto: _O_

post-67059-1182763306_thumb.jpg

Geplaatst:

Hmm... Ik kan zelf niet carmoddelen, maa rjke kan dit beter posten in mod aanvragen, BTW Er zijn hier inet veel mensen die kunnen carmodden. Het beste is om het zelf te leren. De Master Tutorial Listgaat je hier zeker meehelpen. Anders kan je ook nog altijd het topic Ik Wil Leren Modden van Wauzie eens lezen.

Veel plezier!

Rivel

Geplaatst:

kan iemand mij helpen ik cind dat hotdog busje leuk maar kan iemand die worst er af halen alsjeblieft!!!!! :D staat zo stom oja en zorgen dat je er zelf achter in kan gaan staan :D kleur editten zou ook leuk zijn met voorkeur een zelfde kleur maar zonder letters er op ,thnx jesse :cya:

Geplaatst:
kan iemand mij helpen ik cind dat hotdog busje leuk maar kan iemand die worst er af halen alsjeblieft!!!!! :D staat zo stom oja en zorgen dat je er zelf achter in kan gaan staan :D kleur editten zou ook leuk zijn met voorkeur een zelfde kleur maar zonder letters er op ,thnx jesse :cya:

Hmmm, ik kan wel ervoor zorgen dat je erin kan.

En die GIGANTISCHE worst eraf halen!!!!

Geplaatst:

Hallo

Aangezien ik helemaal weg ben van de :Y Peugeot 205 Cabriolet :Y zou ik deze willen laten verschijnen in GTA SA.

Ik heb heel het net al afgezocht maar vinden doe ik hem niet.

De auto zelf modden is niets voor mij dus zoek ik een behulpzame GTA modder die deze auto in elkaar zou kunnen steken. Liefst een witte met open kap. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Greetz

SA freak

PS:hier een kleine foto

post-66893-1183886307.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...