Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Rivel: Een Porsche is heel wat anders als een Peugeot hoor :puh: .

De cabrio versie ga je inderdaad niet vinden. Maar de gewone 205 versie vind je wel, redelijk veel zelfs. Met Google goede resultaten vinden is een kleine kunst. Je moet niet meteen naar wat je wilt zoeken (in het geval van GTA Modding dan), maar zeg maar een kleine omweg maken. IPV Peugeot 205 moet je dus GTA mods of GTA Modding op Google ingeven. En dan op de nuttige sites gaan zoeken naar je mod.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

is er een mod voor vc waarin je in gta 3 speelt met missies? ik ken wel een mod zonder maar daar kan je niks...

alleen 1 of 2 telefoon missies...

weet iemand een mod? :bier:

Geplaatst:

Zou iemnad een mod willen maken waarin de camera nog wel bestaat, maar datje niet die witte strepen hebt op de camera maar gewoon een leeg beeld? Dit is nl. voor mijn movieproject? Of als het kan dat hij inplaats vanfoto's trekt filmpjes maakt. Dus, dat je kan inzomen enzo... Hulp word zeer op prijs gesteld.

Geplaatst:

Beste Rivel,

Ik neem aan dat je de San Andreas Camera Hack bedoelt. Daar kun je de camera naar gewenste positie neerzetten, zonder witte strepen. Jij bent de regiseur.

Dit programma kun je hier downloaden

Hoe activeer ik dit?

-Open de SA Camera Hack.

-Start GTA San Andreas

-Na het laden van het spel moet je op '*' drukken, om de camera te activeren. Vervolgens kun je op de numlock-buttons drukken, om je camera te roteren, in en en uit te zoomen, etc.

Succes, Apple-Mac ^_^

Geplaatst:
Beste Rivel,

Ik neem aan dat je de San Andreas Camera Hack bedoelt. Daar kun je de camera naar gewenste positie neerzetten, zonder witte strepen. Jij bent de regiseur.

Dit programma kun je hier downloaden

Hoe activeer ik dit?

-Open de SA Camera Hack.

-Start GTA San Andreas

-Na het laden van het spel moet je op '*' drukken, om de camera te activeren. Vervolgens kun je op de numlock-buttons drukken, om je camera te roteren, in en en uit te zoomen, etc.

Succes, Apple-Mac ^_^

Bedankt Apple, maar het is voor SAMP Weet iemand nog wat ik kan doen?

Geplaatst:

De CAMHACK kan je inderdaat niet voor SA:MP/MTA:SA gebruiken. Omdat texture mods mogelijk zijn in SA:MP, heb ik even die 'randjes' van de camera verwijdert. Nu kan je gewoon met Fraps een filmpje opnemen. Je moet hem gewoon instaleren zoals elke andere texture mod, met de IMG Tool dus. Ik heb geen readme gemaakt omdat het een beetje nutteloos was :puh: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb een vraagje,

Kan iemand me een Gemodde SCM geven/maken waarmee ik RC voertuigen kan besturen?

Bijvoorbeeld die missie die je bij de RC Shop kan doen? met de RC baron die busjes moet opblazen.

Maar dan waar geen tijd is en een normale wereld zodat er de gewone wagens rijden die er normaal ook rijden.

En dit met alle RC voertuigen(RC Baron, RC Goblin, RC Cam<(deze hoeft niet perse), RC Raider, RC Tiger en de RC Bandit)

En dat je de camera punt kan veranderen,als het kan.(Dit kan namelijk niet met die RC missie)

En dat alle landen en shops open zijn?

Mag dat CJ erin zit, maar liever niet.

Alvast bedankt.

Feki122

Bewerkt: door feki122
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek naar iemand die spoilers en/of velgen kan maken. Wie kan mij helpen??? Het gaat om deze spoiler: http://www.lennardwander.nl/weblog/pics/spoiler2.jpg - http://www.lennardwander.nl/weblog/pics/spoiler1.jpg.

En ook de velgen die op die plaatjes te zien zijn.

Het is voor deze auto: http://gta.cz/sanandreas/data/KEDO2/cars/z...4_by_Leeman.zip

Alvast bedankt en succes!

Bewerkt: door EricR
Geplaatst:
Ik zoek iemand die houd van auto's maken is SA en die dus voor mij de burito wilt omtoveren in een a-team Van

ik wil graaag op de burrito een rode streep net als op het plaatje en dat de spoiler rood is .

als iemand hem op een andre auto wil doen bijv. een 4 persoons busje vin ik dat ok ok.

wil asljeblieft iemand me helpen

Ik heb hem samengevoegd met het Request topic, waar je dit soort vragen kunt stellen. Om je toch een beetje op weg te helpen, waarom kies je niet een bestaande mod?

Op het forum heb ik even gezocht, en toen kwam ik dit topic tegen. De volgende posts zijn wel interessant:

ik heb een a-team van gevonden maar wel voor VC

kijk hier

En:

:cya:,

Je hebt gelijk Schno009. Maar dan moet ieder dat A-Team Busje wil hem apart gaan converteren, want je mag hem niet te download stellen voor degene in dit Topic die hem willen. In feite kan er redelijke Photoshopper deze Textures wel makkelijk veranderen, misschien kan je het eens vragen aan een paar Photoshoppers ? Je kan het natuurlijk ook zelf doen, als je er een beetje mee overweg kan. Moest iedereen hem toch apart willen converten, kijk even >Deze Tutorial< na en het zal je wel lukken als je alle stappen goed uitvoert. Als je ook de bumper enzo wilt gaan veranderen zul je toch wel veel ervaring met Moddeling nodig hebben.

Iniedergeval, succes! :Y

Velaro. :cya:

Succes, maar je kunt natuurlijk ook wachten totdat iemand je request volbrengt! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...