Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand voor me een mod maken dat er een hele lange brug over het water van Vice City gaat en dicht bij de onzichtbare muur in de zee opeens stopt? Deze mod is voor Vice City (logisch, want in de beschrijving staat 'Vice City'). Ik heb deze mod snel nodig, en de brug moet ongeveer beginnen waar de stip op het kaartje staat. Oh ja, de mod moet te installeren zijn met GTA Mod Installer.

naamlooskh5.jpg

WikiGTA bedankt voor het kaartje

Bewerkt: door Donald F. Duck

kan iemand voor mij een Toyota Trueno AE86 maken van initial d the movie

hier een voorbeeld

24258895_9e73d9f96d.jpg

dus zoiets en aan de andere kant blanco alleen die velgen aan die andere kant

PS hij moet wel voor Vice city zijn

Bewerkt: door maki115
Geplaatst:

[Link] Kijk eens aan, dit had je gemakkelijk kunnen vinden met Google (erg gemakkelijk zelfs). Bij de eerste link had ik al meteen prijs, en dat door Trueno for San Andreas in te geven. Beter zoeken in het vervolg dus :Y .

Edit: Op de een of andere manier heb je je bericht geedit toen ik aan het typen was. Ik veronderstelde dat het voor San Andreas was, maar dat was het dus niet. Dan alsnog kan je zoeken via google achter een Vice city versie, die jje [hier] kan downloaden.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Beesje , je hebt niet goed gelezen! Hij zei dat het voor Vice CIty moest zijn.

>>> Door DaBeast: Hij heeft zijn bericht geedit toen ik die van mij aan het typen was. En dan alsnog kan hij via Google zoeken :Y .<<<

Geplaatst:

kan iemand een SCM mod maken (voor VC) waar ik in de Greasy Chopper kan komen, in de studio van love fist kan komen en dat ik deen missies meer heb (dus alleen in de hotel kan saven en de bruggen open staan..)

alvast bedankt ^_^

Geplaatst:

Ik heb mischien een idee!

Ikzelf kan niet een mods maken hihihi :7

Maar zouden jullie willen/kunnen een mod willen maken van de San Andreas Beta versie?

Op youtube kan je een filmtje van alles uit de beta zien!

Het is een idee :dans:

zouden jullie voor mij de CNN van zijn texturen kunnen veranderen in dat van Q-music of bestaat dit al ??

Mvg gtafreak007 :sigaar:

Bewerkt: door gtafreak007
Geplaatst:
Kan iemand voor me een mod maken dat er een hele lange brug over het water van Vice City gaat en dicht bij de onzichtbare muur in de zee opeens stopt? Deze mod is voor Vice City (logisch, want in de beschrijving staat 'Vice City'). Ik heb deze mod snel nodig, en de brug moet ongeveer beginnen waar de stip op het kaartje staat. Oh ja, de mod moet te installeren zijn met GTA Mod Installer.

naamlooskh5.jpg

WikiGTA bedankt voor het kaartje

Ik heb deze mod echt nodig!

Geplaatst:

Hey,

Ik zie weleens op download sites dat je bepaalde kleding kunt downloaden voor CJ.

Toen heb ik even gezocht naar wat ik wou maar dat stond er niet!

Zou iemand voor mij het PSV thuis-shirt kunnen maken?

Ik zou diegene erg dankbaar zijn!

Al staat het in de verkeerde map, verplaats hem maar naar de goede!

Vinnie

post-48159-1186333728.jpg

Dit kun je beter in >>dit topic<< plaatsen, daar vind je veel meer experts op dit gebied ;) Voor meer modding info, vragen en nog wat kun je hier terecht :)

Bewerkt: door MartyCeha
Hey,

Ik zie weleens op download sites dat je bepaalde kleding kunt downloaden voor CJ.

Toen heb ik even gezocht naar wat ik wou maar dat stond er niet!

Zou iemand voor mij het PSV thuis-shirt kunnen maken?

Ik zou diegene erg dankbaar zijn!

Al staat het in de verkeerde map, verplaats hem maar naar de goede!

Vinnie

post-48159-1186333728.jpg

Ik heb het shirt gemaakt maar helaas heb ik geen achterkant van jouw speler ik heb op de achterkant gewoon rood en witte strepen en reclame van philips.

Als je het wil laat me iets weten. :cya:

(als je een foto hebt van de achterkant wil ik het bewerken)

post-55678-1186570333_thumb.jpg

post-55678-1186570424_thumb.jpg

post-55678-1186570570_thumb.jpg

Bewerkt: door repsollenny

kan iemand mij een porsche 911 turbo maken ik weet al dat hij bestaat maar ik wil graag deze oj en hij moet voor gta san andreas zijn

alvast bedankt :tu:

imagesce9.jpg

Bewerkt: door tinyq

Ik heb even een paar mods voor je gevonden, ik hoop dat je ze goed vindt. (Ik heb ze niet zelf gemaakt)

Klik op bild anzeigen voor de afbeelding: klik en klik Veel plezier!

Bewerkt: door Bigstijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...