jobator Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Nergens kunnen vinden Wel een Hummer H2 gevonden die erop lijkt: KLIK! J-Star maar ik vroeg ook of iemand hem wou maken!!!!! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Ey ik zoek een mod dat dit allemaal in particles.txd is veranderd: *1 koplampen (xenonverlichting) *2Blauw neon onder de auto liefst LED *3Doorzichtig water(helder) *4GTA SA Maan Deze mods zijn er al kan je toevoegen met txd workshop maar bij mij als ik online wilt spelen krijg ik error en je kan maar 1x particle.txd vervangen bijv. dat maan appart is en water ook dat je dan maar 1 ding kan. Dus ik bedoel hier boven alles in 1 particle.txd Alvast bedankt Reageren
-eend- Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Wie wil deze voor mij ingame zetten? Download: Klik Reageren
LangePeter Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) ik heb nog verzoekje of misschien weet iemand of ie bestaat een t-rex geloof dat ie van kawasaki is de special paint op de foto is niet standaard en zou van mij ook niet hoeven ofzo (ziet er toch nie uit ) en geloof dat ze bij ruff ryders ook 1 hebben maar kan die zo niet vinden Bewerkt: 21 augustus 2007 door LangePeter Reageren
varial Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 als iemand een beetje ervaring heeft met tattoo's maken maak dan aub een fc groningen tattoo voor mij van het logo please voor op de onderarm >>> Door Wazuup: Samengevoegd met modding request..<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Daar heb je zelfs toch niks aan? Download gewoon een 3dsmax trial en volg deze tutorial. Reageren
-eend- Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Bedoel zo een mod ervan maken zodat ik m ingame kan knalle Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dat is dan toch een request? Posten in modding request dus..Samengevoegd. Reageren
bus Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 klikje mischien leuke vervanger voor de quadbike ??? wie kan dit maken??? Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Dit is een request, dus samengevoegd met 'Mod aanvragen' topic.. Gaat trouwens denk ik niet mogelijk worden, ten eerste heeft het rupsbanden (wat al niet kan in SA) en ten tweede zou je de animatie moeten veranderen omdat hij zeg maar meer ligt. Dit is wel mogelijk, maar volgens mij deelt de Quad animaties zijn handling met nog andere voertuigen. Waardoor het niet mogelijk word deze aan te passen, zonder dat de animatie van het ander voertuig mee verandert. Een nieuwe animatiegroep anmaken kan denk ik niet, aangezien ik het zelf een keer geprobeert heb (tenzei het via SCM/memory hacking kan natuurlijk ) Mensen moeten eens wat meer simpele aanvragen doen. Niemand wil zomaar zijn tijd verspillen aan het maken van ingewikkelde models zoals een Lambourgini of andere automerken. Denk eens wat na voordat je een aanvrag doet, of je aanvraag wel zou kunnen behandelt worden... Word er nog na dit bericht te veel 'onmogelijke aanvragen' gepost, zullen er voor dit topic nieuwe regels bij moeten komen.. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
jobator Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) zou iemand voor mij een hummer h6 willen modden voor gta sa?? ik heb eeen paar fotos bijgevoegd EDIT: oops,was de fotos vergeten!! zitten er nu bij hummer_h6.zip Bewerkt: 23 augustus 2007 door jobator Reageren
J-star Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Nergens kunnen vinden Wel een Hummer H2 gevonden die erop lijkt: KLIK! J-Star maar ik vroeg ook of iemand hem wou maken!!!!! Ik doe mijn best om jou te helpen hoor! dan kun je ook rustig zeggen, Sorry maar ik wou een H6, die bestaat niet dus wilt iemand die maken J-Star Reageren
djmikkers Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 (bewerkt) Beste Modders van GTA GAMES/FORUM.nl Mijn sport is Lacrosse. het lijkt net op vlinders vangen met een netje maar dan is het een bal Ik zal jullie eerst laten zien wat lacrosse is. zie: http://nl.youtube.com/watch?v=3tsSZ8IH7Ew dan begrijpen de modders vast wel wat ik wil ik wil als wapen zo`n lacrosse stick, verdedigende stick lijkt mij het beste lekker iemand rammen:P bijvoorbaad dank. Djmikkers Bewerkt: 30 augustus 2007 door djmikkers Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 kan je het uitleggen want ik weet niet wat het is Reageren
LangePeter Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 dat http://nl.youtube.com/watch?v=38TFetQAe2o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.