djmikkers Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 kan je het uitleggen want ik weet niet wat het is wat wil je dat ik uitleg Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Heel leuk er aardig, maar mensen in dit topic denken echt dat mods maken en models ontwerpen een werkje van ene uur is. Bijv. een auto maken kost zeker een week tijd (zeker paar uur per dag er ana werken) en er is hier op dit forum niemand die daar zijn tijd aan wil verdoen. Moest ik even kwijt. =) Reageren
LangePeter Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 weet ik en begrijp het ook maar zou wel leuk zijn als er zon ding was Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 gizmo je hebt totaal gelijk bv een stijger verlengen dat kan (paar pagina's terug) maar hele voertijgen duren wel weken en dan moet het ook nog ingame staan hé Reageren
FerryN Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Hallo,Ik heb een vraagje, Kan iemand me een Gemodde SCM geven/maken waarmee ik RC voertuigen kan besturen? Bijvoorbeeld die missie die je bij de RC Shop kan doen? met de RC baron die busjes moet opblazen. Maar dan waar geen tijd is en een normale wereld zodat er de gewone wagens rijden die er normaal ook rijden. En dit met alle RC voertuigen(RC Baron, RC Goblin, RC Cam<(deze hoeft niet perse), RC Raider, RC Tiger en de RC Bandit) En dat je de camera punt kan veranderen,als het kan.(Dit kan namelijk niet met die RC missie) En dat alle landen en shops open zijn? Mag dat CJ erin zit, maar liever niet. Alvast bedankt. Feki122 Niemand??? Reageren
jessinho Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Kan iemand inplaats van die sanchez(crossbrommer) geen racebrommer doen bijvoorbeeld derbi gpr ? Reageren
Naudin Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Weet iemand waar ik een sound mod voor GTA SA kan vinden want ik vind de geluiden niet mooi en saai worden.. weet anders iemand misschien hoe ik zelf geluiden erin kan zetten? Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 @hieroven: op GTAInside kan je veel soundmods vinden; Golf 4 sound Wapen Sound Mod En er zijn er nog veel meer te vinden via onderandere google greetz en veel plezier Reageren
Naudin Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 @hieroven:op GTAInside kan je veel soundmods vinden; Golf 4 sound Wapen Sound Mod En er zijn er nog veel meer te vinden via onderandere google greetz en veel plezier Dankje, op google heb ik trouwens nog niks kunnen vinden, ik zoek nog wel ff verder! Reageren
Siempie Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Ik heb net gelezen dat het maken van een auto moeilijk is, maar ik zoek toch een getunede versie van een Kuruma uit GTA LC. Ik zoek niet zo'n noobish getunede versie met een hele hoop flitsende kleuren en een ander uitlaatje zoals sommige mensen in RL hebben, maar een "echt" getunede Kuruma met bodykits en een leuke spoiler en zo. De .col hoeft niet veranderd te worden en de handling.cfg kan ik zelf wel, dus dat hoeft niet Als iemand dit voor mij zou willen doen, heel erg bedankt!! P.S. Ik zal zo proberen mijn post te editten en de Kuruma files te uploaden, want ik heb nogal wat problemen met het ingelogd blijven op deze site. Het belangrijkste voor mij is dus eerst effe een post te plaatsen xD kuruma.rar Bewerkt: 15 september 2007 door Siempie Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 ik zoek een mod waarin CJ drugs kan kopen van dealers. dat als je net begint er al gelijk overal dealers rondlopen. en je gewoon drugs kan kopen zonder dat CJ ze weg stuurt Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Deze mod bestaat nog niet volgens mij en kan alleen maar gemaakt worden met scm tenzij dit hardcoded is :o. Zal er straks eens naar kijken Tom Reageren
GTA freakje Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Deze mod bestaat nog niet volgens mij en kan alleen maar gemaakt worden met scm tenzij dit hardcoded is :o. Zal er straks eens naar kijken Tom dank je wel Reageren
Timske Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Mechien is het leuk als somige die goed kunnen modden samen een groot qruise ship kunnen maken waar mensen inlopen en die flapdeuren en dat je er een huis inhebt en dat die dan kan varen! Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Dit is dus een request, samengevoegd met het request topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.