GTA freakje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Deze mod bestaat nog niet volgens mij en kan alleen maar gemaakt worden met scm tenzij dit hardcoded is :o. Zal er straks eens naar kijken Tom is hij al klaar? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Niet echt en ik heb overigens totaal nog niet gevonden waar dit staat dus tjah :o Tom Reageren
GTA freakje Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Niet echt en ik heb overigens totaal nog niet gevonden waar dit staat dus tjah :oTom jammer P.S. dit is voor goede SCM modders.( ik dus niet) Bewerkt: 19 september 2007 door GTA freakje Reageren
superjetze Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Geplaatst: 20 september 2007 zou het een leuk idee zijn om de gta 3 voetgangers naar vc toe te halen? ik zou het tegek vinden, maar ik ben niet een modder en ik kan dat ook niet.. zou iemand dat voor me willen doen? die zou ik heel dankbaar zijn >>> Door DaBeast: Merged met ''modding request'' <<< Reageren
gta3en Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik ben bezig met een modje op basis van GTA Vice City. maar ik ben best wel een noob. ik zou Vice willen aanpassen naar een nieuw thema:Cuba. Het grootste werk is dus textures. maar ik zou graag de map uitbreiden: dan bedoel ik nieuwe eilanden of aanbouwen. is dit mogelijk? alle Amerikaanse auto's voor 1960 zijn welkom Reageren
JeroenCrins Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Heey! Beste mensen! Ik ben erg op zoek naar een aantal kermiswagens trailers e.d. om in mijn GTA San Andreas te zetten. IK WIL JULLIE DUS BIJ DEZE VRAGEN OF IEMAND DEZE HEEFT, OF MISSCHIEN VOOR MIJ KAN MAKEN!? . Het liefste iets dat je misschien uit kan klappen ofzoow? Ik kan zelf niet modden of wat dan ook, dus weet er verder ook heeeell weinig vanaf. Weet wel hoe ik auto's e.d. in moet voegen Ik hoop echt z.s.m. antwoord te krijgen .. Heb je bestanden ofzow voor mij?.. Post ze dan hier, of mail ze naar mij! Alvast hartstikke bedankt!!!! M.v.g. Jeroen Crins Reageren
FerryN Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Ey peepz kan iemand voor mij een scootmobiel maken? Foto's: Liefste de 4-wieler, maar alks het zelfs kan, alle twee . Hoeft niet highpoly te zijn, maar niet dat het nergens op lijkt. Heb er al zin in, offroaden met deze wagentjes En kan iemand een RC monstertruck maken? Foto : Alvast bedankt Greetz Ferry Bewerkt: 28 september 2007 door feki122 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) Kan iemand mij de volgende auto's Zonder motorkap maken ? Clover, Buffalo en de ZR 350. iig als dit mogelijk is >>> Door Wazuup: Merged met ''modding request''.<<< Ohja, dat is er ook nog, vergeten Bewerkt: 1 oktober 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
bus Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) hoi ik heb ook maar wat me sketchup gamaakt mischienn een uitdaging om hem er in te krijgen zou heel gaaf zijn als iemand hem goed er bij maakt kan je bijv dit er bij doen een save huis een loods ( met garage functie) een parkeerplaats waar een voertuig staat geparkeerd een kraan er spawnt een boot en er spawnt een macerick de news versie ( in andere kleur gewoon rood ofzo) ook zijn er 2 kleine gebouwtjes waar e bijv wapens of health kan vinden . ps: dit zijn slechts iedeeen dus als iemand het lukt hem er in te zetten dan mag ie zelf weten waar het eilandje licht en je mag zelf weten wat je er mee doet als het lukt post wat ingames screens please klik >>> Door Wazuup: Merged met modding request.<<< Bewerkt: 2 oktober 2007 door Wazuup Reageren
osmgek11 Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 kan je met gta sa meer rook uit de uitlaat laten komen of kan dat niet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 Kan iemand voor mij de dildo uit GTA San Andreas naar GTA Vice City modden en hem vervangen voor een wapen? Ik zou diegene die dat voor mij zou willen doen dankbaar zijn. >>> Door Wazuup: Merged met modding request.<<< >>> Door DaBeast: En al reeds in behandeling .. <<< Reageren
ceees Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 hoi ik heb een vraagje kan iemand ook een mod maken dat je een wapen weg kan gooien en dat die dan gewoon op straat staat dat je hem ook weer op kan pakken ik kan zelf namelijk niet goed modden alvast bedankt Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Misschien kan je beter hier posten: >>>KLIK<<< mvg, visser23 Edit: Ow, topic is al verplaatst Bewerkt: 17 oktober 2007 door visser23 Reageren
Alfaromeo145 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 ik had een vraag wie zou er voor mij een mod kunnen maken voor een Alfa Romeo 145 voor san andreas ik heb er al 1 gevonden van de Alfa Romeo 75 nou weet ik neit of er al 1 voor een 145 bestaat laat me het anders even weten.. laterzzz Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Je kan >>HIER<< je mod aanvragen stellen >>> Door Wazuup: Indeed, merged.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.