Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

goeden dag ik ben helemaal gek van de c130 Hercules (een vliegtuig) zou iemand dit vliegtuig als mod kunnen maken dat hij bijvoorbeeld over de Andromada gezet kan worden? dit lijkt mij echt heel vet!!!! :tu:

post-66420-1194279017_thumb.jpg

Geplaatst:

hallo GTAGames mensen,

ik heb een skin gemaakt, maar ik krijg hem niet in een .txd bestand.

niet werkend althans.

wie kan het plaatje (http://i2.tinypic.com/82wouqg.jpg) in een .txd bestand zetten voor mij?

hij moet tshirtwhite gaan vervangen.

alvast bedankt!

>>> Door Wazuup: Merged met modding request.<<<

Geplaatst:

je kan misschien een skin maken met het hoofd van bush.

dan krijg je een bush die auto's steelt en met machinegeweren shiet :D

Geplaatst:
hallo GTAGames mensen,

ik heb een skin gemaakt, maar ik krijg hem niet in een .txd bestand.

niet werkend althans.

wie kan het plaatje (http://i2.tinypic.com/82wouqg.jpg) in een .txd bestand zetten voor mij?

hij moet tshirtwhite gaan vervangen.

alvast bedankt!

>>> Door Wazuup: Merged met modding request.<<<

ik heb het voor je geprobeerd, en bij mij geeft hij een progressbar error :duh:

ik heb het geprobeerd ...

Geplaatst:

hee ik heb een leuk idee

iedere keer als ik zit te scripten dan moet ik altijd een hoop tijd in de coordinaten en\of de auto's en\of personages steken

mischien kan eens iemand helpen met een nieuw programma maken waar je kan scripten zoals je in MTA een race kan maken.

dat kan mischien een hoop mensen verleiden om zelf te gaan scripten wat dat is altijd zo moeilijk

Geplaatst:

Hey,ik heb overlaatst het spel transformers voor de pc gekocht,en ik vond het wel tof.Alleen waren de missies vlug gedaan vond ik.Zou er ergens geen mogelijkheid bestaan of mod waarmee je Transformers robots in Gta kan gebruiken?Het moet niet persé San andreas te zijn.

Zouden goede modders dat niet in elkaar steken?en bv. ook verwoestbare objecten in Gta plaatsen.

Dit klinkt bijna onmogelijk,maar zeg je mening hierover en of dit mogelijk is.(Ik weet ook wel dat je daarvoor beide spellen zou moeten hebben)

Geplaatst:

Ik denk niet dat dit mogelijk is in Sa, gua polis dan en je moet dan echt wel gaan scripten. Maar in ene andere game zal dit wel lukken? Keek even op Google

Geplaatst:
Ik denk niet dat dit mogelijk is in Sa, gua polis dan en je moet dan echt wel gaan scripten. Maar in ene andere game zal dit wel lukken? Keek even op Google

Dit is zelfs compleet onmogelijk. Alle bewegingen van wat dan ook zijn hardcoded en kunnen niet verandert worden door modders, de internationale mod community heeft daar gewoon niet genoeg kennis voor.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Das totaal niet waar hoe kunnen er anders anitmation mods bestaan en verwoestbare objecten maken gaat zeker en vast, alleen de limiten voor als je een groot domein breekbaar wilt maken zullen hoger moeten liggen maar daarvoor bestaat er Sacky's Limit Tool.

Tom :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb met sketchup een bunker gemaakt voor vc wie kan hem voor mij in game maken dat die op het strand van vc staat?

http://img255.imageshack.us/img255/1284/111222fz7.png

Rondleiding:

Oke je komt binnen je kan dan recht door een kamertje binnen met in het dak een gta en zo kan je met een rocket launcher een helicopter uit de lucht schieten, dan ga je terug naar de ingang en kun je via een buis een bunker in en uit het schiet gat kun je mensen bekochelen.

Bewerkt: door KoenKucharek

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...