Marioleo69 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 He Zou iemand voor mij de Manana (Corpse) uit GTA III kunnen overzetten naar GTA SA? Alvast bedankt Reageren
GTA freakje Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 (bewerkt) hallo allemaal. ik wou graag een mod, waarin je op tab+y kan drukken en dat er dan een kopie van jouw auto of motor aankomt, vol met homies. Dit lijkt mij erg leuk. GTA freakje Allemaal nieuwe requests. maar mijn mod wordt nog niks mee gedaan. Niemand? Bewerkt: 28 december 2007 door GTA freakje Reageren
m.o.d Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 heeft iemand een Nissan Skyline voor gta San Andreas? het maakt niet uit welke auto hij vervangt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) heeft iemand een Nissan Skyline voor gta San Andreas?het maakt niet uit welke auto hij vervangt Hij vervangt de Elegy en is >>hier<< te downloaden. En als je een mod zoekt, en dus niet wilt laten maken, moet je in >>dit<< topic posten. Bewerkt: 18 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
m.o.d Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 heeft iemand een Nissan Skyline voor gta San Andreas?het maakt niet uit welke auto hij vervangt Hij vervangt de Elegy en is >>hier<< te downloaden. En als je een mod zoekt, en dus niet wilt laten maken, moet je in >>dit<< topic posten. o srry, zal er de volgende keer aan denken, bedankt Reageren
KillerXL Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) bestaat er een mod/trainer/wat dan ook waarmee je in een keer alle mods die je in GTA sa hebt gezet kan weghalen? of is er misschien een handige manier voor? ik wil gta sa namelijk helemaal 'clean' hebben maar opnieuw installeren werkt niet want dan blijven er een paar auto's inztten (ik weet ook niet hoe) Bewerkt: 20 december 2007 door KillerXL Reageren
vercetti-pd Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 hallo ik heb een probleem met een t-shirt dat ik zelf gemaakt heb alleen hij wil niet in mijn san andreas. Dus wil ik even vragen of een van jullie dit t-shirt voor mij te texturen. Alvast bedankt Vercetti-pd Reageren
Fg_bentley Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Heey , ik ben al een paar jaar fan van deze mooie Bentley , ik mod dus ook en heb al mijn lievelingsauto's al in San andreas gezet behalve de Conti GT .Het mooieste zou zijn als hij de Bullit vervangt maar opzich maakt dat niet uit . Het zou echt zo vet zijn om deze mod te hebben dus bij voorbaat veel dank Fg_bentley Reageren
Sandra Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Ik zou heel graag een Chevrolet Caprice willen hebben voor Gta San Andreas. Graag zo veel mogelijk lijkend op de auto die ook in Flodder gebruikt is. Voor afbeeldingen zie >>hier<< Reageren
icep0wer Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Geplaatst: 28 december 2007 Iemand misschien te porren voor een NOS-mod voor de motoren van SA? Kan iemand er niet voor zorgen, dat je motoren nos kunt geven, net als auto's.. Bij die garages..? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Mod Request Ik heb dus een aanvraag voor jullie.Zou iemand van jullie, ervaren modders, iets voor me willen doen?Ik zou graag dezeboot in het spel krijgen.Als voertuig, of zelfs nog beter, als gewoon object.Ik denk dat voertuig wat te moeilijk is, en het dient toch maar tot decor.Het is een decor voor een film.Je moet niet té gedetailleerd zijn, en missien zelfs maar van 1 kant.Zoals ik al zei, het moet maar een object zijn, dat ik dan ingame kan plaatsen.Dank bij voorbaat (lekker formeel )ICE Reageren
Traser Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Request Ik heb een idee, ik heb de film taxi 3 zitten kijken En nou heb ik een idee : + + + Zo nu dan : Je hebt bij de hydra en sommige voertuigen de optie om met Delete en End dingen naar beneden boven te klappen Zo nu, kunnen jullie dit met deze wagen doen Eerst moddelen dan dan zeg maar als je op Delete drukt, de vleugel omhoog gaat, de luchtinlaten op het dak omhoog gaan, de voorbumper naar benden komt, en een dikkere uitlaat eronder komt te zitten? Mvg -Traser Reageren
Whitecat46 Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 (bewerkt) Hey, ik ben ongeveer een jaar geleden lid geworden van dit forum maar ik ben m'n gebruikersnaam en wachtwoord vergeten, dus heb ik maar een nieuwe gemaakt. In ieder geval, ik heb een request dat wel behoorlijk simpel te doen is, lijkt mij. Ik zou graag een mod willen waarmee je, door op een bepaalde toets te drukken, de lichten van een auto aan en uit kan doen. Voor GTA San Andreas. Lijkt me echt vet als iemand dat voor mij zou kunnen maken, alvast bedankt! Als iemand het heeft gemaakt wil diegene mij dan a.u.b. een PB sturen zodat ik het zie? Bedankt hé! Bewerkt: 11 januari 2008 door Whitecat46 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik weet niet of hij al bestaat, maar kan iemand de Stinger uit VC converten naar SA? Als het kan wil ik dat hij de Comet vervangt. Reageren
bus Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik vraag me af als iemand 'Het bobcat carpack' Kan vinden . Hij is verwijdert op mijn site. Alvast bedankt mvg bus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.