Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kan me helpen!!

ik wil graag de BMW M3 GTR in politie uitvoering hebben.

ik heb de gewone BMW in de bijlage staan maar die wil ik ook in een politie versie maken.

ik heb de ZModeler al maar ik weet niet hoe ie werkt en hoe ik die BMW erin moet zetten en bewerken.

daarom wil ik vriendelijk vragen _O_ of iemand dit voor ij zou kunnen doen.

VRIENDELIJKE GROETJES,

Johannetje2!!

Geplaatst:

Hoi, kan iemand voor mij een installer maken voor de GTA Long Night mod? Want het zijn veelste veel bestandjes om één voor één te vervangen, >>>hier<<< kun je het beste GTA Long Night downloaden. Want op GTAGarage en andere sites doet GTA Long Night het namelijk niet met uitpakken, alvast bedankt. :)

P.S: de mod is voor GTA Vice City.

Geplaatst: (bewerkt)
Maar is google sketchup wel gratis?(of zie ik het nu verkeerd) en waar kan je dat dan krijgen?

Je hoeft niet te dubbelposten en google sketchup is gratis te verkrijgen en wel hier: Klikkie, daar klik je gewoon op download en hupsakee, je hebt sketchup ^_^

EDIT: Er is ook een Sketcup Pro met meer functies, die kost wel geld maar volgens mij gebruiken alle sketchup modellers hier gewoon de gratis versie ;)

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:
Maar is google sketchup wel gratis?(of zie ik het nu verkeerd) en waar kan je dat dan krijgen?

Je hoeft niet te dubbelposten en google sketchup is gratis te verkrijgen en wel hier: Klikkie, daar klik je gewoon op download en hupsakee, je hebt sketchup ^_^

EDIT: Er is ook een Sketcup Pro met meer functies, die kost wel geld maar volgens mij gebruiken alle sketchup modellers hier gewoon de gratis versie ;)

oke bedankt ik heb het net geprobeerd maar ik snap niet hoe ik alles in SA kan zetten ik had al bij de tutorial gekeken maar ik snap het niet helemaal!

Geplaatst:

oke bedankt ik heb het net geprobeerd maar ik snap niet hoe ik alles in SA kan zetten ik had al bij de tutorial gekeken maar ik snap het niet helemaal!

Volgens mij heb je om je Sketchup modellen in-game te zetten nog altijd 3D Studio Max nodig waarvan je hier een trial kan downloaden, de volledige versie zal je moeten kopen maar die is vrij duur. Er zijn wegen om het kopen te omzeilen maar daar mogen we je hier helaas niet verder mee helpen :sst:

Ik zou graag een mod hebben zodat cj op Rey Mysterio gelijkt, met kleren enzo.

Ik post ff paar foto's van Rey zodat jullie kunnen zien hoe het eruit moet zien.

Rey_Mysterio-poster.jpg

op deze foto staat alles er duidelijk op ;) op de zijkant moet er gewoon nog 619 onder elkaar staan.

a.u.b help me wil dit heel erg graag. _O__O__O_:Y:eten::tu:

owja en het is voor gta sa v2

en wil je er nog ff bij zetten hoei k het moet instaleren want is lang geleden dat ik nog gemod heb xD

Bewerkt: door niely007

Kijk dan toch even in het rijtje hierboven, er staat duidelijk "Belangrijke Modding Topics", voordat je een topic aanmaakt, even kijken of daar niet staat wat je nodig hebt, in dit geval heb jij dus dit topic nodig =]

Ik heb even voor je gezocht maar kan niks vinden =/

Als je echter wil dat het voor je gemaakt word, en je zeker weet dat het nog niet bestaat, kun je hier leren hoe je zelf heel makkelijk CJ kan hertexturen.

Bewerkt: door AwiVC
Geplaatst:
Kijk dan toch even in het rijtje hierboven, er staat duidelijk "Belangrijke Modding Topics", voordat je een topic aanmaakt, even kijken of daar niet staat wat je nodig hebt, in dit geval heb jij dus dit topic nodig =]

Als je echter wil dat het voor je gemaakt word, en je zeker weet dat het nog niet bestaat, kun je hier leren hoe je zelf heel makkelijk CJ kan hertexturen.

:s heb daarop geklikt maar vind niets terug over cj herstructureren kun je nog directere link geven

Geplaatst:

:s heb daarop geklikt maar vind niets terug over cj herstructureren kun je nog directere link geven

En jij hebt Versie 2 (V2)

Die kun je niet modden.

Klik hier voor de Downgrader

Greetz Ferryn

Geplaatst:

Die kun je niet modden.

Greetz Ferryn

weet ik ook wel xD blijf ff bij topic :puh: oftewel zegt iemand hoei k het moet maken oftewel maakt iemand het voor mij :puh:

Geplaatst:

Die kun je niet modden.

Greetz Ferryn

weet ik ook wel xD blijf ff bij topic :puh: oftewel zegt iemand hoei k het moet maken oftewel maakt iemand het voor mij :puh:

Kwam ik toevallig tegen:

Klik hier voor Rey

Je hebt die masker en nog wat zooi, maar niet die broek

Greetz Ferryn

Geplaatst:

ik zou het wel leuk vinden als alle wapens zouden veranderen naar alien-wapens met geweldige krachten

kan iemand het uitvoeren voor me plz? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...