FerryN Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 ik zou het wel leuk vinden als alle wapens zouden veranderen naar alien-wapens met geweldige krachtenkan iemand het uitvoeren voor me plz? Ten eerste, voor welke GTA is het? En wat voor soort, zo'n info kun je het beste geven, de kans is al vrij klein dat modellers zoiets maken, met weinig info is de kans er niet tot bijna niet. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 (bewerkt) Zou iemand een race map willen maken? Kaartje: De gele vakjes zijn begin en einde en de bruinige zijn checkpoints. Als ik begin wil ik zelf een auto kiezen door ermee naar de start te rijden, dan wil ik tegen de bullet, banshee en super gt racen. Ik hoop dat iemand dit wil doen! Alvast bedankt, Van Johannes47 Bewerkt: 10 februari 2008 door Johannes47 Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Zou iemand een race map willen maken?Kaartje: *plaatje* De gele vakjes zijn begin en einde en de bruinige zijn checkpoints. Als ik begin wil ik zelf een auto kiezen door ermee naar de start te rijden, dan wil ik tegen de bullet, banshee en super gt racen. Ik hoop dat iemand dit wil doen! Alvast bedankt, Van Johannes47 Is het voor SA Single Player of Multi Player? Bij single player kan het namelijk niet. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Waarom kan het bij singleplayer niet dan? Ik heb genoeg mods gezien waarbij ze ook race maps hebben gemaakt tijdens singleplayer. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Het kan wel degelijk met SCM scripten, hoor. Vraag is of iemand er de tijd voor wilt nemen, want het wordt eerst puzzelen en zoeken in de code van Rockstar, en vervolgens nog zo maken zoals jij het zou willen. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Kan iemand een tut maken hoe je witte ramen weg kan werken? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 februari 2008 Rapport Geplaatst: 15 februari 2008 Kan iemand aub een gta3 mod maken waarmee die tunel vlak bij 8 - balls bomb shop met die zwervers en de hidden package velemaal vol komt te staat met zwervers. Maar dan ook echt heel veel. Ik denk dat dat niet zo moeilijk is maar wat weet ik er van. Reageren
WALLAH Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Hii Kan een ervaren modeller deze seat leon voor me maken maakt niet uit welke kleur doe maar geel ofzo en maakt niet uit welke auto (als het maar geen bullet is ) willen jullie der ook op letten van de wielen dat ie niet soort van door de grond zakt hier zijn de afbeelding alvast bedankt het is voor gta san andreas Latazz =] met bumpers plzz Bewerkt: 16 februari 2008 door WALLAH Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) Heey , Ik had op internet ook al seat leon gevonden , Gebruik hem zelf ook.. http://www.gtainside.com/download.php?do=d...ad&id=13629 Ps: Staan nog veel meer auto's ens.. Ciao Bewerkt: 16 februari 2008 door 'Cr4kSh0tZ! Reageren
WALLAH Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Heey ,Ik had op internet ook al seat leon gevonden , Gebruik hem zelf ook.. http://www.gtainside.com/download.php?do=d...ad&id=13629 Ps: Staan nog veel meer auto's ens.. Ciao srry dat is em niet ik wil met booskijker bumpers en alles ciao! Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ja zo willen we allemaal wel veel, ik denk dat je het daarmee zult moeten doen. Ook samengevoegd met modding request. Reageren
WALLAH Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ja zo willen we allemaal wel veel, ik denk dat je het daarmee zult moeten doen. Ook samengevoegd met modding request. wrm heet dit subforumpje dan "mod aanvraag" ?? -.- Reageren
DaBeast Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Om simpele aanvragen te doen, die haalbaar zijn. Dus simpele aanpassingen. Echt niemand gaat zomaar een hele auto modellen als request hoor... Aangezien de mensen die er de tijd voor hebben meestal bij een TC (total convertion) mod zitten, en dus dit soort aanvragen tussendoor moet doen (als hij daar zin in heeft). Nogmaals: hou de requests simpel en haalbaar. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
WALLAH Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Om simpele aanvragen te doen, die haalbaar zijn. Dus simpele aanpassingen. Echt niemand gaat zomaar een hele auto modellen als request hoor... Aangezien de mensen die er de tijd voor hebben meestal bij een TC (total convertion) mod zitten, en dus dit soort aanvragen tussendoor moet doen (als hij daar zin in heeft).Nogmaals: hou de requests simpel en haalbaar. Vriendelijke groeten, DaBeast Nou dan kan ik tog aan die gast vragen die de deze mod heeft gemaakt Klik of er iemand booskijkers en wat andere aanpassing aan mogen doen ? Reageren
johansforum Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 wie kan me helpen!!ik wil graag de BMW M3 GTR in politie uitvoering hebben. ik heb de gewone BMW in de bijlage staan maar die wil ik ook in een politie versie maken. ik heb de ZModeler al maar ik weet niet hoe ie werkt en hoe ik die BMW erin moet zetten en bewerken. daarom wil ik vriendelijk vragen of iemand dit voor ij zou kunnen doen. VRIENDELIJKE GROETJES, Johannetje2!! IS ER AL IEMAND MEE BEZIG? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.