Flashingdemon666 Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 wie kan me helpen!!ik wil graag de BMW M3 GTR in politie uitvoering hebben. ik heb de gewone BMW in de bijlage staan maar die wil ik ook in een politie versie maken. ik heb de ZModeler al maar ik weet niet hoe ie werkt en hoe ik die BMW erin moet zetten en bewerken. daarom wil ik vriendelijk vragen of iemand dit voor ij zou kunnen doen. VRIENDELIJKE GROETJES, Johannetje2!! IS ER AL IEMAND MEE BEZIG? Doe eens niet zo ongeduldig zeg! Ik heb een paar posts hierboven ook een (simpele) mod aangevraagd en ik ga tog ook niet lopen zijken als niemand reageerd. Reageren
gamemaster676 Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 ff vraagje als je de 007 nmod kent weet jne ook dat je met bond auto's of afstand kan rijden in san andreas. als iemand nou iets kan maken dat je bv op de G drukt en je dan die auto kan besturen. maar ook normaal kan lopen. alvast bedankt. Reageren
1974 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 kun je hier een mod gewoon aanvragen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 kun je hier een mod gewoon aanvragen. Is dit een vraag? Zo ja: ja, je kunt hier een mod aanvragen. Vraag blijft natuurlijk of iemand voor jou een mod wilt maken. Zo nee: je zult je post wat beter moeten formuleren. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Niet geschoten is altijd mis.. De Piaggio Zip ook wel de puch zip. Maar puch is overgekocht door Piaggio Site's met plaatjes/info Oficieele site: http://www.nl.piaggio.com/_vti_g6_vers.asp...P&vers=ZIP4 Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Puch_Zip Voor de gta: San Andreas Info Als de mod doorgaat zou ik de snelheden graag *echt* willen houden 45 km per uur, Is de snelheid van 1 van de uitgaven van de scooters Extra info En het leuke is, de eerste zip dateert rondom het san andreas tijdperk. Ik zou hem in het zwart willen als dat eventueel kan. Zonder het spiegeltje Lars Plaatje van de kleuren plus puch logo: Bewerkt: 27 februari 2008 door ll.mulder Reageren
1974 Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) kun je hier een mod gewoon aanvragen. Is dit een vraag? Zo ja: ja, je kunt hier een mod aanvragen. Vraag blijft natuurlijk of iemand voor jou een mod wilt maken. Zo nee: je zult je post wat beter moeten formuleren. ja dat was een vraag ik wou vragen of iemand een auto voor mij wil maken voor gta VCdeze namelijk: Bewerkt: 15 maart 2008 door 1973 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 kan iemand een auto van vc naar sa voor me converteren Reageren
gtaonline Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 kan iemand bloods en cripz voor gta sa maken of vinden en cj moet blood zijn en de ballas moeten cripz zijn alvast bedankt Reageren
gtaonline Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Niet geschoten is altijd mis..De Piaggio Zip ook wel de puch zip. Maar puch is overgekocht door Piaggio Site's met plaatjes/info Oficieele site: http://www.nl.piaggio.com/_vti_g6_vers.asp...P&vers=ZIP4 Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Puch_Zip Voor de gta: San Andreas Info Als de mod doorgaat zou ik de snelheden graag *echt* willen houden 45 km per uur, Is de snelheid van 1 van de uitgaven van de scooters Extra info En het leuke is, de eerste zip dateert rondom het san andreas tijdperk. Ik zou hem in het zwart willen als dat eventueel kan. Zonder het spiegeltje Lars Plaatje van de kleuren plus puch logo: ik wil er eent je die snel optrekt en 150 haalt maar geen wheelie trekt als je optrekt Reageren
FerryN Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Niet geschoten is altijd mis..De Piaggio Zip ook wel de puch zip. Maar puch is overgekocht door Piaggio Site's met plaatjes/info Oficieele site: http://www.nl.piaggio.com/_vti_g6_vers.asp...P&vers=ZIP4 Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Puch_Zip Voor de gta: San Andreas Info Als de mod doorgaat zou ik de snelheden graag *echt* willen houden 45 km per uur, Is de snelheid van 1 van de uitgaven van de scooters Extra info En het leuke is, de eerste zip dateert rondom het san andreas tijdperk. Ik zou hem in het zwart willen als dat eventueel kan. Zonder het spiegeltje Lars Plaatje van de kleuren plus puch logo: ik wil er eent je die snel optrekt en 150 haalt maar geen wheelie trekt als je optrekt Ehmm, ten eerste, hij vraagt de mod aan, het is de vraag of iemand die Zip wilt modellen. Ten tweede, je bericht die je plaats, heeft een Edit knop, die zit er niet voor niets he, die is er zodat mensen niet hoeven te dubbel posten. Wat jij steeds weer doet. Sorry dat ik evt. Moderig overkom, maar dit moest ik kwijt. Reageren
gen.ballie Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 he is ff een vraag aan iemand zou iemand een mod voor me kunne maken dat je een drive by kan doen. dat je zelf dus niet rij maar dat je een bij rijder bent die shiet op andere gasten ik kan namelijk zef nie modden al vast bedankt Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 kan iemand bloods en cripz voor gta sa maken of vinden en cj moet blood zijn en de ballas moeten cripz zijn alvast bedankt Die is er allang. Reageren
gen.ballie Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 kan iemand bloods en cripz voor gta sa maken of vinden en cj moet blood zijn en de ballas moeten cripz zijn alvast bedankt Die is er allang. waar staat die dan??? Reageren
FerryN Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 kan iemand bloods en cripz voor gta sa maken of vinden en cj moet blood zijn en de ballas moeten cripz zijn alvast bedankt Die is er allang. waar staat die dan??? De driver mod ofzo heet ie, zal ff zoeken. Driver mod Die mod van Bloods and Chipz is er allang, Zoek maar op gtagarage.com Greetz Reageren
jimi Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Hallo iedereen! Wilt er aub iemand de Peugeot 207 of de Peugeot 4007 maken voor GTASA. Zou het echt heel fijn vinden! Mercikes (soort auto maakt niet veek uit voor 207. Voor 4007 liefst Rancher of dergelijks) Fotos = 207 4007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.