Jump to content

Try to Fly

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal!

Dit is de grote "Try to Fly"-topic, hierin kun je je verhalen, foto's of video's kwijt van het proberen te bevliegen van een Helicopter in GTA:LCS. Er is ondekt dat je namelijk kunt vliegen in een helicopter, namelijk op een aantal manieren.

- Je kunt een trucje gebruiken in de missie van JD waarin je een helicopter moet volgen, maar als je dan lopent de trap op moet, moet je een PCJ-600 gebruiken om erop te rijden zodat je de Gele Marker paseerd. Het gevolg hiervan is dat je geen cutscéne ziet waarin de helicopter wegvliegt maar gewoon de helicopter zelf die je dan kan pakken om ermee te vliegen (je kunt niet ver vliegen...).

- Je kunt ook op het vliegveld op een vliegtuig staan wanneer hij opstijgt om vervolgens een politie helicopter te stelen. (volle sprint + 3 politiesterren vereist). Natuurlijk kan het waarschijnlijk ook op een andere plek..

Hier heb ik 2 screens van een helicopter, geland op de grond.

heli1.JPG

heli2.JPG

En hier heb ik een korte video. (Zonder geluid geloof ik)

http://www.ds-city.nl/Filmgtaheli.wmv

De slechte kwaliteit is omdat ik het heb gemaakt met een mobiele telefoon.

Bewerkt: door The Golden Fighter
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Golden Fighter

14

• Samurai

9

• Blizz

4

• weetevengeennaam

3

Geplaatst:

Vliegt die helicopter net zo makkelijk als eentje in San Andreas?

Omdat het natuurlijk niet de bedoeling was dat je erin kon.

Geplaatst:

Nee niet echt... Zoals bij SA (geloof ik) kon je met de analoge stick naar voren, naar achteren en opzij leunen. Dat is bij deze ook zo. Maar wat anders is is dat je bij SA met L2 en R2 kon draaien, bij deze moet je eerst L1 drukken en dan bijvoorbeeld analoge stick links, dan draai je naar links zonder uitweikingen. Ik weet niet of de besturing hiervoor gemaakt is met dat L1, ik ken alleen geen ander voertuig die dat ook zo kan want als je in een auto doet L1+linksanaloge dan zie je de zijkant en bij de heli draai je dan... :engel:

Geplaatst:
- Je kunt ook op het vliegveld op een vliegtuig staan wanneer hij opstijgt om vervolgens een politie helicopter te stelen. (volle sprint + 3 politiesterren vereist). Natuurlijk kan het waarschijnlijk ook op een andere plek..

vliegen op die manier is niet mogelijk want een politie helikopter die je achtervolgt bij wanted level is geen vliegbare helikopter.

Geplaatst:

vliegen op die manier is niet mogelijk want een politie helikopter die je achtervolgt bij wanted level is geen vliegbare helikopter.

Hmm... raar, dr zijn namelijk zo veel topics op andere forums die zeggen dat je dat moet proberen.

Geplaatst:

Hmm... raar, dr zijn namelijk zo veel topics op andere forums die zeggen dat je dat moet proberen.

ja maar niemand is het gelukt(heb iedergeval geen bewijs gezien). LCS is gebouwd op VC engine en daar kon je die police helikopter ook niet uit de lucht hijacken. Die polite helikopter is nep want hij is de enige met een rooie flitsende lamp achter op de heli. je kan hem niet met m4 neerschieten maar alleen met heavy gun, en Hij ontploft ook niet als een normale heli(hij brand niet eens, en dat zwarte wrak wat over zou moeten blijven is er ook niet).

Geplaatst:

Nee, als je een stuk verder vliegt krijg je even zwart beeld en is de missie failed en beland je zonder heli op de grond (zie video). Dus in de garage kun je hem niet zetten. Wel is appart dat ik die heli alleen nog maar heb zien wegvliegen, misschien moet ik 'm nog opblazen ofzo maar tot nu toe bestaatie nog. Hij moet gewoon ergens gespawnt worden komt alles goed voor de fans. :schater:

Geplaatst:
Kan je anders niet met vliegtuigen vliegen??Wel jammer en het is de eerste keer dat ik libert city vanaf de lucht zie :puh:

Wel, als je LCS vanuit de lucht wil zien moet je waarschijnlijk net zoals in GTAIII de top-down-view-camera inschakelen. :?

Ik weet niet of dat in LCS ook zit, ik denk van wel.

:cya:

Geplaatst:

Kan je anders niet met vliegtuigen vliegen??Wel jammer en het is de eerste keer dat ik libert city vanaf de lucht zie :puh:

Wel, als je LCS vanuit de lucht wil zien moet je waarschijnlijk net zoals in GTAIII de top-down-view-camera inschakelen. :?

Ik weet niet of dat in LCS ook zit, ik denk van wel.

:cya:

zit dr niet in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...