Samurai Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Is wel lol dat mensen toch een oplossing hebben gevonden waarmee je kan vliegen. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Is wel lol dat mensen toch een oplossing hebben gevonden waarmee je kan vliegen. Ja idd, maar ik mis de dodo wel in het spel. Het was namelijk erg leuk om nog te proberen te vliegen als je III had uitgespeeld. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 die edios carter of zo iets heeft nu een mod gemaakt waarmee je zo een beetje alle voertuigen kan laten spawen die in een van de gta's heb gezeten, zelf die oorlogs helicopter, aleen 1 nadeel, je moet firmewaer versie 2.0 hebben en ik keb gvd versie 2,5 dus hij odet het niet hier link naar zijn site: http://www.maxbot.com/gta/ Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Heb ik ook, het weekend geupgrade naar 2.5. shit leek me wel vet. Reageren
MNC3 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 (bewerkt) lekker ik heb 2.00 maar ik neem het risico niet want: Disclaimer: THIS CAN CRASH YOUR GAME, SO USE IT AT YOUR OWN RISK. Don't use this for doing missions or when you're planning to save your game Bewerkt: 28 november 2005 door MNC3 Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 tis ook usa tog? Reageren
Samurai Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Tof, ik heb ook 2.00 Je kan toch 2 savegames maken, als de een crasht heb je de andere nog Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Maak gewoon zoiezo een backup van je savegame. Hij heeft het nu ook een versie die samenkan met 2.5, dus wacht straks maar ff met downloaden van 2.6. Reageren
BadSSly Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) iemand eeft nen program voor lcs gemaakt warmee ge nen heli kunt hebbe >>> Door Dizzee: Reclame verwijdert.<<< Bewerkt: 4 december 2005 door Dizzee Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Maar ik heb 2 spawnprobs. De Dodo hoe vlieg je ermee ?? En als ik een motor spawn zijn de wielen erg klein en als ik wil opstappen blokkeerd het spel. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Beide problemen kunnen niet verholpen worden. - De dodo kan niet vliegen (valt zelfs moeilijk mee te rijden). - De banden blijven klein, je kunt er dus niet op gaan rijden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.