Jump to content

GeForce 6600 LE

Recommended Posts

Geplaatst:

Eej ik zou ergens zekerheid over willen hebben.

Op dit moment heb en oude grafische kaart hierop doet GTAIII, Vice city n San Andreas het NIET op nu heb ik in een reclamefolder een andere kaart gezien namelijk de NVIDIA GeForce 6600LE 256 MB Videokaart.

Ik zou graag willen weten of ze het hier allebij op doen...

Alvast bedankt.

Geplaatst:

Vergelijk je pc specs eens met het informatie wat in dit topic staat.

Volgens mij moet hij het wel doen met wat je nu vertelt? Lees eerst maar de link goed door.

Er kunnen ook meerdere leden langs komen die nog meer informatie kunnen geven over wat je echt moet hebben en hun specs misschien kunnen vergelijken met die van jou.

Geplaatst:
Eej ik zou ergens zekerheid over willen hebben.

Op dit moment heb en oude grafische kaart hierop doet GTAIII, Vice city n San Andreas het NIET op nu heb ik in een reclamefolder een andere kaart gezien namelijk de NVIDIA GeForce 6600LE 256 MB Videokaart.

Ik zou graag willen weten of ze het hier allebij op doen...

Alvast bedankt.

Misschien ligt het aan je computer zelf en niet aan je video kaart.

Dus zoals .Levi. al zegt moet je even vergelijken of hier je specs posten.

Geplaatst:

een vriend van mij heeft bij mij de nieuwste drivers al geinstalleerd en ik heb DirectX 9.0 ofzoiets

Geplaatst:

Bij mij draait SA vloeiend op een Nvidia Gforce 4 T4800 SE 128 MB, dus als ik bovenstaande specificaties zie zou het moeten lukken. Op voorwaarde natuurlijk dat de rest van de PC voldoet aan de eisen.

Geplaatst:

Ik zet alles wel even neer

Windows XP pentium 4

Ik heb nu nog een Gforce fx 5200

Soundblaster 4.1

Toetsenbord en muis :bonk:

Weet iemand waar ik kan kijken hoeveel MB ???RAM??? ik heb?

Edit door .Levi.:

Wil je nog iets posten? Dan kun je altijd even de edit knop gebruiken rechts onder je eigen post. Daar bewerk je jou bericht mee.

Geplaatst: (bewerkt)
Fx 5200 is heel goed dus daar ligt het niet aan.

Dat valt ook wel weer mee, de 7800 serie is er ook al een tijdje. :)

Waarschijnlijk ligt het gewoon aan je videokaart, vraag anders aan je vriend of je zijn videokaart mag testen (als hij een beter heeft).

edit: In je eerste post zie ik dat je een videokaart hebt gezien. Ik raad je aan om géén LE te kiezen, maar een XT, GT of Ultra. LE is kwalitatief gezien gewoon niet zo best. Dit kan je vergelijken met een ATI SE videokaart.

Bewerkt: door Arjen
Geplaatst:

MB Ram kan je vinden als je met de rechtermuisknop op Deze Computer klikt.

Dan Eigenschappen -> Algemeen dan staat het onder computer.

Geplaatst:

Ik heb hier en daar wat rondgekeken op internet en ik zie dat je voor 6600XT, GT of Ultra al gouw 60, 70 euro meer kwijt ben, maar goed...ik kan dus beter nog paar maandjes doorsparen??? Of tog de 6600LE proberen?

Geplaatst: (bewerkt)

De 6600LE is op zichzelf een perfect ding!

Maar als je voor echte kwaliteit wil zou ik als ik jou was nog even door sparen tot dat je eventueel de 6800GT Kan kopen. Dit is wel een dure kaart maar dat is een goede kaart. De prijs kan ik even 1,2,3 niet zeggen maar het is echt een top ding! Je kan kiezen tussen 128 MB en de 256 MB maar als je het geld heb en het er voor over heb is het verstandig de 256 MB te nemen want die kan net iets meer.

Veel succes met je keuze!

EDIT:

Ps. Acties komen op een gegeven moment terug. Dus eerst rustig na denken dan pas kopen, want het is wel veel geld!

Bewerkt: door ikkes
Geplaatst:

De 6600LE is 99 Euro vergeleken bij andere kaarten nit zo gek duur...De 6600GT is minstens 180 :duh: dus ik denk dat ik de LE ga proberen...Jongens bedankt voor de vele informatie :bier::bier:_O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...