wiebje Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ik weet niet of dit belangrijk is maar in de flat vn san fierro die t dichts bij de snelweg staat richting las venturas (die met een gat in t midden en een driehoeksvorm) daar vormen alle ramen vn t gbouw een letter Edit door .Levi. Geef eens een screenshot. Lees ook de Easteregg regels door, want je post altijd met een screen, heb je het niet post je naar een moderator van Gta sa sub fora Big smoke of mij. hoe kon k dan een foto make als k t spel op de ps2 heb kad um op de pc maar hij is r af hoe kon k dan een foto make als k t spel op de ps2 heb kad um op de pc maar hij is r af
Ikkes Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Hoe kon ik dan een foto maken als ik het spel op de ps2 heb? Ik had hemm op de pc maar hij is er af . Kijk even in Dit Topic. Hier staat alles duidenlijk uitgelecht hoe het moet. Veel succes ermee! Ikkes
Flame^ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Wat dus in de link staat van Ikkes: PM een Moderator als je geen screen hebt van je EE/verwijzing. Doe dit dus even, als er over 2 dagen nog geen screen hier staat gaat het op slot.
wiebje Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Wat is Action Replay Max want ik ehb dat niet hoor
Ruurd31 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Ik heb niet veel verstand van PS2 alhoewel ik wel een tip heb. Je zou met je digitale camera een foto kunnen maken van je TV als je die EE tevoorschijn hebt. Dan zet je stick die in je digitale camera zit in je PC en je zet het plaatje online via Rapidshare.de. Veel succes, Ruurd31.. :'D *Edit: Met die foto bedoelde ik Imageshack.us Dat is voor plaatjes en Rapidshare is voor bestanden tot 50mb bijv. voor samegames Bewerkt: 22 november 2005 door ruurd31
wiebje Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 hier is dn dnkzij ruud als t lukt http://rapidshare.de/files/8005012/san_and...wijs__.jpg.html
wiebje Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 hoe kan ik die foto kleiner maken want hij is te groot voor imgagehack
Gunslinger Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 hoe kan ik die foto kleiner maken want hij is te groot voor imgagehack Het kan op verschillende manieren. Maar de makkelijkste is gewoon het belangrijkste stuk met Paint eraf knippen. Anders kun je ook de afbeelding in Paint plakken, dan uitzoomen. Druk op Print Screen, en plak opnieuw in Paint. Knip het plaatje uit.
wiebje Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 als het goed is klopt het nu wel!! http://img324.imageshack.us/img324/3868/s2...asbewijs0ak.jpg
ikt Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 kan het IETSJE kleiner ik zie namelijk niet veel
Gunslinger Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Sorry, maximaal 640 pixels breed. Kijk eens naar mijn post boven die van jou. Dit rekt de hele pagina uit. PS: Volgens mij was dit ook al bekend...
wiebje Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 je kan toch gewoon ff het plaatje opslaan en dan via mijn afbeeldingen bekijken dan zie j hem kleiner maar ik zal kijken of hij nog kleiner kan want ik hem bewerkt via adobe image ready 7.0
Caltson Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 hey, ik heb ff de screen verkleind hier heb je hem: Greetz
wiebje Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 oke bedankt man nou is dan het bewijs? er staan trouwns nog meer letters in niet alleen een grote K maar ook een 8 of een C ofzo
Caltson Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Volgens mij was dit trouwens al langer bekend dan vandaag,staat ook tussen easter eggs in de SA walktrough in gtagames geloof ik.... Greetz
Recommended Posts