peter99 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik heb sims 2 op ps2 Om gameboy bestaat dat sims op gameboy :o Nooit van gehoord eigenlijk Maar goed,terug on-topic,ik heb sims 2 op ps2 Als je wilt,wil ik wel stukken van handleiding uithalen,staat alles op,hoe verhaal gaat,en wat je kunt doen,en moet doen,etc. keey ,weet je wat ik zou willen weten ? kelders maken hoe hoog je je huiz kan bouwen hoeveel mensen kunnen max. in een huis ? kan je gewoon door de buurt rondrijden ? Reageren
Upstream Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Kelders kan. Hoogte is onbeperkt met cheats . 8 mensen per huis. Nee, je kan niet door de buurt rijden. En heel goed om te modden, veel simpeler dan gta. Ik heb het hier uitterraad over de pc versie. Moet je maar even hier kijken voor trucjes Reageren
peter99 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) zijn er cheats voor de sims erop uit voor de ps2 ? Bewerkt: 24 november 2005 door peter99 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Euhm kelders maken is voor pc Dit topic gaat over ps2 En jammer genoeg,kan je op ps2 geen kelders maken of met 8 in een huis.Met verhaal spelen kun je wel met 8 spelen.Bij vrij spelen met 4 En cheats zijn er tot hiertoe nog niet denk ik.Zal eens zien op sims forum nederland Reageren
peter99 Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Euhm kelders maken is voor pcDit topic gaat over ps2 En jammer genoeg,kan je op ps2 geen kelders maken of met 8 in een huis.Met verhaal spelen kun je wel met 8 spelen.Bij vrij spelen met 4 En cheats zijn er tot hiertoe nog niet denk ik.Zal eens zien op sims forum nederland als je spelletjes op de comp doet ,sloop je comp toch gegarandeerd ? kan je bij de sims 2 cop de ps2 wel hogere etages maken ? Bewerkt: 25 november 2005 door peter99 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Bij sims 2 op ps2,kun je geen etages maken jammer genoeg. Maar er zijn dan wel weer andere voordelen aan Reageren
peter99 Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Bij sims 2 op ps2,kun je geen etages maken jammer genoeg.Maar er zijn dan wel weer andere voordelen aan maar dan is de sims 2 waardeloos!! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Zeker niet... Omdat je geen verdiep kan maken is het neit waardeloos Zal eens voordelen van sims 2 op pc zeggen en nadelen.Net als ps2 PC: Voordeel Je kan etages maken Je kunt baby's kopen Je kunt gaan shoppen Nadeel Je kunt geen verhaal spelen Je kunt niet op een schip wonen,ruimteschip,spacestation,chineens badhuis,filmdecor etc. wonen Je hebt minder keuze in de catalogus dan ps2 Je kunt niet je eigen sim besturen met pijltjestoetsen,maar je moet een voorwerp aanklikken PS2: Voordeel Je kunt een verhaal spelen,of vrij spelen Je kunt op een schip,ruimteschip,spacestation,chineens badhuis,filmdecor etc. wonen Je hebt meer keuze in de wooncatalogus Je kunt je eigen sim besturen,met pijltjestoetsen,en rennen of stappen.Je hoeft geen voorwerp meer aanteklikken dan,om ergens heen te gaan Nadeel Je kunt geen etages maken Je kunt geen baby's maken Je kunt niet gaan shoppen Dus waardeloos is het niet denk ik Bewerkt: 26 november 2005 door slimmeke1 Reageren
peter99 Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) bij mij draait het alleen maarom roem rijkdom en liefde Euuhm maar ook hoge etages BTW slimmeke1 jij bent zon sims expert dat je vast wel op mijn vraag kunt antwoorden : is er een cheat voor de sims erop uit dat je veel vrienden krijgt ??? Bewerkt: 26 november 2005 door peter99 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Nu vraag je me wat,ik denk het niet,maar ik zal het uitzoeken voor je. Voor de sims erop uit op ps2 heb ik een cheat,voor alle behoeftes aantevullen,en voor meer geld en voor alle kleren en meubels vrij te krijgen,zonder het verhaal te spelen. Voor pc heb ik niet,maar kan ik ook uitzoeken. Reageren
peter99 Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Nu vraag je me wat,ik denk het niet,maar ik zal het uitzoeken voor je.Voor de sims erop uit op ps2 heb ik een cheat,voor alle behoeftes aantevullen,en voor meer geld en voor alle kleren en meubels vrij te krijgen,zonder het verhaal te spelen. Voor pc heb ik niet,maar kan ik ook uitzoeken. hoe kan je eigenlijk de sims erop uit met 2 spelen zonder internet adaptor ???gewoon ieder een controller Bewerkt: 26 november 2005 door peter99 Reageren
TheGuardian Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Als je 2 controllers hebt,drukt speler 2 op de start toets,tijdens het spel,en dan kan je met 2 spelen. Met verhaal kun je maar met 1 spelen bij erop uit Maar met vrij spelen kun je met 2 zoals ik nu beschreef Reageren
peter99 Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Als je 2 controllers hebt,drukt speler 2 op de start toets,tijdens het spel,en dan kan je met 2 spelen.Met verhaal kun je maar met 1 spelen bij erop uit Maar met vrij spelen kun je met 2 zoals ik nu beschreef heel erg bedankt ! je kan wel uit je naam halen wat je vooral bent : slim Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 lol,me nicknaam klopt niet helemaal hoor,ben niet echt slim.Maar moest een nicknaam zoeken,en zag in stripboek als eerste woord slimmeke staan.Dus sinds dan is dit me nick Dus heeft niks te maken dat ik slim ben hoor Maar ben wel blij dat ik je heb kunnen helpen. Veel succes verder :'D Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Verplaatst naar RPG Subfora. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.