vetian Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) als je dan die brandweer heb achter volgd dan moet je Sweet opvange dan gaat hij achter het stuur maar dan ontploft de auto waar ik in zit hoe kan dat en hoe kan ik er voor zorgen dat dat nie gebeurd Bewerkt: 22 november 2005 door vetian Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 je moet rustig rijden (niet de brandweerwagen kwijt raken natuurlijk ), zodat je niet teveel schade rijdt. als Sweet in de wagen gaat zitten mag je zelf schieten, zorg dat je de politie afschiet voordat ze je de auto kapot kunnen maken. meer tips zou ik niet weten, als het echt niet lukt, kun je nog altijd je savegame in het savegame aanvraag forum plaatsen. Reageren
vetian Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) maar mijn auto is altijd noch helemaal heel Bewerkt: 22 november 2005 door vetian Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Heb je misschien cheats gebruikt? Misschien heb je (zo) veel gebruikt, dat het spel niet goed meer functioneerd. Dat lijkt me onmogelijk. Stuur hem eens in dan kijken wij (Dizzee, Barcalona of ik) even of wij hem kunnen halen. Als je dat wilt kun jij weer verder. Als je dat niet wilt zou je overnieuw moeten beginnen, of hem opnieuw installeren (bewaar je SaveGames dan goed op USB-stick ect.). Ruurd31.. :'D Reageren
Cool Hand Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) Je hebt je Save - Game nog niet gepost, maar misschien kan dan deze uitleg wel helpen. Uitleg + Tips: Ga met Sweet naar de aangegeven marker (zie gele puntje op de kaart). Vervolgens word je verwezen om de SWAT tank om de hoed te stelen. Heb je dat gedaad rijd je zo het gebouw binnen (Je rijdt dus de muren omver). Dan stap je uit, en kom je op elke verdieping in hinderlagen. Je hebt 3 verdiepingen. Elke met de volgende hinderlagen: - 1e verdieping: Security Area: Hier staan Ballas ventjes en SWAT ventjes klaar om je te doden, ga zorgvuldig te werk en schiet 1 van ze neer, gits snel zijn wapen en baan je verder een weg. - 2e verdieping: Drug Lab: Als je er bent zal er gelijk een ventje staan, hij heeft een M4, schiet hem neer, en pak wat healt, baan je verder een weg, en schiet alle ventjes neer, let natuurlijk wel op je ammo. -3e verdieping: Ballas Lounge: Hier is het moment van de waarheid, baan je eerst een weg, en pak Armor... Wanneer je Big Smoke tegenkomt moet je hem proberen af te maken, echter gaan de lichten ook uit. Doe daarom de nachtkijker op, zodat je kan zien. Schiet Big Smoke dood, dat gaat wel moeilijk omdat hij een Body Armor heeft, maar na lang schieten lukt het, en is hij dood.... Verder gaat nu iets anders gebeuren, je gaat nu Officier Tenpenny achterna... Hij zal vluchten in een brandweer wagen. Sweet zal na een tijdje ook proberen op de ladder te klimmen, echter lukt dat niet omdat een agent hem er af probeert te wurmen, ga dicht achter de brandweer wagen rijden om Sweet weer op te vangen. Dan neem jij de passagiers positie en Sweet gaat rijden, schiet niet op de brandweer auto, die gaat niet kapot en dat heeft dus geen enkele zin. Wel zullen tientallen politie auto's je achtervolgen en je proberen te doden, schiet ze allemaal steeds kapot, en laat je auto zo min mogelijk beschadigen. Na een tijdje valt Tenpenny van de brug af zo het riol in (?)... Dat overleeft hij niet... en de missie is nu geslaagd... Tevens is nu de Verhaal lijn uitgespeelt. Edit: De verhaallijn is trouwens uitgespeelt alleen als je dus ook de Zero missies hebt gedaan. Koos. Bewerkt: 22 november 2005 door Cool Hand Reageren
LucasV Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Gewoon alle gasten doden die achter je aankomen. Motors en (politie)auto's moet je kapotschieten, voor ze dat bij jou doen. Het vuur wat op de weg ligt heeft geen effect op je auto. En rechts zie toch ook de damage-meter van je auto? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ja klopt dat is de 'damage' mater, dat betekent eigenijk gewoon schade meter, je moet zorgen dat het balkje zo wit mogelijk ingekleurd blijft. En ja, je moet alle politie auto's, en andere voertuigen van de politie kapot maken. Koos. Reageren
little_smoke Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 als je dan die brandweer heb achter volgd dan moet je Sweet opvange dan gaat hij achter het stuur maar dan ontploft de auto waar ik in zit hoe kan dat en hoe kan ik er voor zorgen dat dat nie gebeurd heeft iemand tips voor die missie home comming ik word steeds vermoord??? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 (bewerkt) Het is een best pittige missie. Bij die gangwar wordt je vermoord neem ik aan? Nou je koopt/vindt als eerste een bodyamour, dan is handig en je gaat niet snel dood. Je zou ook een goedde gun kunnen kopen/vinden een AK47 of een M4, als je niet veel ervaring hebt met het geweer druk je op C (op PC) dan bukt CJ, dan blijft de richter klein en kun je mensen makkelijk vermoorden. Ook zou je op een dak van een huis kunnen gaan zitten, dan vallen ze je niet van achter aan. Als jij op de Ballas-members gaat schieten dan vermoorden ze Sweet ook niet. Ze hebben jou alleen als doel, je zou ook miniguns kunnen gaan zoeken in Las Venturas of San Fierro. Dan maai (letterlijk ) je iedereen dood. Nog een beloning die niet gemeld wordt: Na deze missie gaat Didier Shacs (kleding winkel, voor hoge sexappeal) open. Veel succes , Ruurd31.. Voor nog preciezere informatie kijk deze (klik) pagina van WiKiGTA! Bewerkt: 8 december 2005 door Ruurd31 Reageren
Velaro Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Gewoon bodyarmor kopen en een goed wapen (AK747/M5) Hopelijk lukt het >>> Door Ewoud: Deze tag is er alleen voor moderaters/crew en dient niet door leden te (mis)gebruikt worden<<< >>> Door Mazzeltje: Ewoud heeft gelijk :D <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.