gangster28 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Hey ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb een filmpje met fraps gemaakt, alleen als ik hem met Quick Time open speelt hij hem wel af, alleen ik heb een witscherm ik zie niks van het filmpje weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Hey ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb een filmpje met fraps gemaakt, alleen als ik hem met Quick Time open speelt hij hem wel af, alleen ik heb een witscherm ik zie niks van het filmpje weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen? Probeer het eerst eens te openen met Winamp of Windows Media Player, of eventueel met je DVD programma. Als het beeld met die programma's ook wit is, ligt het waarschijnlijk aan je filmpje, en niet aan Quick Time. Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Met windows media player doet hij het wel. Maar ik moet hem afkunnen spelen in Quick Time voor een tut. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Quick Time heeft nogal veel instellingen. Het is moeilijk om te zeggen wat er verkeerd zou kunnen staan. Kijk eens bij Options of Settings. Je kan Quick Time er ook opnieuw opzetten. Reageren
gangster28 Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) De vorige deed het wel het zal denk wel aan de versie liggen want van die setting wordt ik niet wijzer. Ik probeer wel een andere ik edit zo wel met het resultaat. EDIT: nog niks :'( maar ik ga er morgen weer mee aan de slag. Bewerkt: 22 november 2005 door gangster28 Reageren
Dizcid Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 ik denk dat je een codec moet downloaden voor het filmpje Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Waar kan je dat downloaden? Ik vind het wel raar want andere filmpjes doen het wel. Alleen de zelf gamaakte van fraps niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.