Jump to content

Quick Time

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb een filmpje met fraps gemaakt, alleen als ik hem met Quick Time open speelt hij hem wel af, alleen ik heb een witscherm ik zie niks van het filmpje weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?

Geplaatst:
Hey ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik heb een filmpje met fraps gemaakt, alleen als ik hem met Quick Time open speelt hij hem wel af, alleen ik heb een witscherm ik zie niks van het filmpje weet iemand hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?

Probeer het eerst eens te openen met Winamp of Windows Media Player, of eventueel met je DVD programma. Als het beeld met die programma's ook wit is, ligt het waarschijnlijk aan je filmpje, en niet aan Quick Time.

Geplaatst:

Met windows media player doet hij het wel.

Maar ik moet hem afkunnen spelen in Quick Time voor een tut.

Geplaatst:

Quick Time heeft nogal veel instellingen. Het is moeilijk om te zeggen wat er verkeerd zou kunnen staan. Kijk eens bij Options of Settings. Je kan Quick Time er ook opnieuw opzetten.

Geplaatst: (bewerkt)

De vorige deed het wel het zal denk wel aan de versie liggen want van die setting wordt ik niet wijzer.

Ik probeer wel een andere ik edit zo wel met het resultaat.

EDIT: nog niks :'( maar ik ga er morgen weer mee aan de slag.

Bewerkt: door gangster28
Geplaatst:

Waar kan je dat downloaden?

Ik vind het wel raar want andere filmpjes doen het wel.

Alleen de zelf gamaakte van fraps niet. :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...