Jump to content

Probleem


Otis B

Recommended Posts

ik heb een probleem: ik had een keer mijn resolutie van mijn beeldinstelling te laat gezet bij opties, maar toen werd het beeld zwart.

ik moet dus nu blind de beeldinstellingen veranderen naar 1024x864.

kan iemand mij een plaatje bezorgen hoe het menu er ook alweer uitziet of zeggen hoeveel keer ik bijvoorbeeld pijltje naar beneden moet drukken?

bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem: ik had een keer mijn resolutie van mijn beeldinstelling te laat gezet bij opties, maar toen werd het beeld zwart.

ik moet dus nu blind de beeldinstellingen veranderen naar 1024x864.

kan iemand mij een plaatje bezorgen hoe het menu er ook alweer uitziet of zeggen hoeveel keer ik bijvoorbeeld pijltje naar beneden moet drukken?

bij voorbaat dank

Het kan veel makkelijker. ;)

Ga naar:

C:\Documents and Settings\<GEBRUIKER>\Mijn documenten\GTA Vice City User Files

Verwijder dan het bestandje gta_vc.set. In dit bestandje staan al je instellingen bewaard, niet je savegames en dergelijke.

Als je dit bestand wist, opent GTA:VC weer op de normale instellingen. Als het goed is werkt hij dan weer.

Het enige wat je moet doen is je andere instellingen weer terugzetten. Een niew gta_vc.set-bestandje wordt aangemaakt bij het opnieuw instellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...