~Lance Vance Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb VC geinstalleerd op de PC van mijn vader (Windows 2000) aangezien mijn eigen PC kaduuk is. Maar als ik het speel dan gaat alle geluid heel snel, met als resultaat dat in de cutscenes je bijv tommy ziet terwijl cortez aan het praten is. WAT TE DOEN?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Voldoen de systeemeisen wel? Misschien een soundcardconflict? Gebeurd 't ook in het spel zelf als je bijv in een auto rijdt, dat je dus de crashgeluiden hoort voordat je crashed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 heb je wel de goede geluidkaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Ik zou t niet weten tis de PC van mijn pa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Ik heb het wel eens andersom gehad, dit gebeurt wanneer je de ONSPEED cheat gebruikt, alles gaat dan veel sneller. Het beeld loopt dan dus vooruit op het geluid. Als het echter andersom is, moet er iets zijn met de geluidsinstellingen, maar ik kan met níét herinneren dat je bij Vice City iets met het geluid kon doen. Op je eigen PC kreeg je trouwens níét met dit probleem te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 nee op mijn eigen pc deed hij het gewoon iedereen heeft trouwens ook piepstemmetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Dat gebeurt meestal als het geluid sneller af gaat spelen, ik had eerder ook nog een hele oude casseterecorder, daar kon je de snelheid van een bandje regelen. Als je het heel snel laat afspelen lijkt het alsof de toon ook omhoog gaat, maar dit is meer omdat het geluid "zo dicht op elkaar zit". Je kunt in ieder geval een paar standaarddingen proberen: Vice City opnieuw installeren mogelijke mods verwijderen CD controleren op krassen kijken of er niet ergens in de geluidsinstellingen (in het spel of de computer zélf) iets fouts zit. Het bestand gta_vc.set in de C:\...\GTA Vice City User Files\ map te verwijderen, hierin zitten alle instellingen, dit bestand wordt opnieuw aangemaakt bij het opstarten van het spel. Ik zou eerst proberen het spel opnieuw te installeren, voor veel problemen is dat wel een oplossing, vergeet niet een back-up te maken voor savegames. "RonaldVC": Je kunt geloof ik bij de deïnstallatie kiezen of je ze meeverwijderd, als je perongeluk voor 'ja' kiest, is het altijd handig om ze nog achter de hand te houden, maar je kunt wel gelijk hebben dat ze sowieso op de PC blijven staan. Bewerkt: 23 november 2005 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2005 Ik zou eerst proberen het spel opnieuw te installeren, voor veel problemen is dat wel een oplossing, vergeet niet een back-up te maken voor savegames. Savegames blijven toch sowieso bewaard? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jortgamer Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 Ik zou eerst proberen het spel opnieuw te installeren, voor veel problemen is dat wel een oplossing, vergeet niet een back-up te maken voor savegames. Savegames blijven toch sowieso bewaard? In principe wel,tenzij je die map ook verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 Tis heel lief dat jullie nog reageren maar hij staat inmiddels alweer op mijn eigen PC met XP en hij doet het weer prima. Toch bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Baffie heeft gelijk, maar het kan ook aan de PC zelf zitten, misschien moet je een betere windows hebben, zo niet, sorry ik heb GTA op de PS2! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.