Jump to content

Wat doen hun nou hier

Recommended Posts

Geplaatst:
Ja ik ook ik vind het erg vaag

Als je een Rampage hebt moet je altijd Gangs afknallen. In dit geval is dat je eigen gang.

Maar als je de Rampage weg hebt gaan ze niet weg. Je hebt een bepaalde Draw Distance wanneer ze uit het beeld verdwijnen. ;)

Geplaatst:

Jah Ken Rosenberg heb ik ook weleens op straat zien staan jah.. :puh:

Ff kijken... Ojah bij die ene missie van Luv Fist dat je die dealer op die motor moet killen deed ik een keer in het filmpje de cheat panzer en toen liep me spel vast.. :blink:

Toen ik het nogmaals deed lukte het wel en kreeg de dealer de tank op ze kop.. B)

Geplaatst: (bewerkt)

Bij mij deed ik laatst Vigilante, en kwam er een man van Diaz uit die auto!

Bewerkt: door Melchior
Geplaatst:

Vaag, bewoog ie?

Of met Vigilante als er 3 van die gekromde neger-oma's uit een auto met honkbalknuppels stappen! :lol:

Niet zo zeer een bug maar wel raar! :blink:

Geplaatst:

Ja bij gta 3 had ik een keer vigilante... en wat kreeg ik? een brand weer maar gewoon met oude Colt. 45 het zou wel leuk zijn geweest als hij met een molotov cocktail na buiten kwam---> een brandweer die dingen in brand zet :lol:

Geplaatst:
Of met Vigilante als er 3 van die gekromde neger-oma's uit een auto met honkbalknuppels stappen

hahahaha :lol:

waarom hebben jullie dat ...ik zie nooit avery op straat lopen of iets??

Geplaatst:

Het zijn gewoon kleine bugs ;) deze zijn ook vaak moeilijk er uit te halen! maar bugs zijn er niet om boos te worden! maar om mee te lachen :D

Geplaatst: (bewerkt)
Of met Vigilante als er 3 van die gekromde neger-oma's uit een auto met honkbalknuppels stappen

hahahaha :lol:

waarom hebben jullie dat ...ik zie nooit avery op straat lopen of iets??

Nee, ik heb hem nog nooit buiten zien lopen ofzow, maar ik zou het weleens willen zien, en kijken wat er gebeurt en wat ie zegt als je hem aanvalt! :lol: ;)

Bewerkt: door Melchior
Geplaatst:
Nee, ik heb hem nog nooit buiten zien lopen ofzow, maar ik zou het weleens willen zien, en kijken wat er gebeurt en wat ie zegt als je hem aanvalt
rent jankend weg :rolleyes:
Geplaatst:
Nee, ik heb hem nog nooit buiten zien lopen ofzow, maar ik zou het weleens willen zien, en kijken wat er gebeurt en wat ie zegt als je hem aanvalt! 

Pakt een mac uit ze zak en begint op je te schieten.. :roll:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...