Arjen Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 Ja ik ook ik vind het erg vaag Als je een Rampage hebt moet je altijd Gangs afknallen. In dit geval is dat je eigen gang. Maar als je de Rampage weg hebt gaan ze niet weg. Je hebt een bepaalde Draw Distance wanneer ze uit het beeld verdwijnen. Reageren
Yohan Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Jah Ken Rosenberg heb ik ook weleens op straat zien staan jah.. Ff kijken... Ojah bij die ene missie van Luv Fist dat je die dealer op die motor moet killen deed ik een keer in het filmpje de cheat panzer en toen liep me spel vast.. :blink: Toen ik het nogmaals deed lukte het wel en kreeg de dealer de tank op ze kop.. B) Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 bij mijn buurjongen loopt gewoon avery over straat... dus gewoon net zoals andere mensen Reageren
Yohan Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 bij mijn buurjongen loopt gewoon avery over straat... dus gewoon net zoals andere mensen Lol.. Reageren
Melchior Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 (bewerkt) Bij mij deed ik laatst Vigilante, en kwam er een man van Diaz uit die auto! Bewerkt: 28 augustus 2004 door Melchior Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 dat heb ik ook gehad ja ik heb ook eens gehad dat er een haai op het strand lag :lol: :lol: Reageren
Melchior Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Vaag, bewoog ie? Of met Vigilante als er 3 van die gekromde neger-oma's uit een auto met honkbalknuppels stappen! :lol: Niet zo zeer een bug maar wel raar! :blink: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 ja melchior hij bewoog lees: hij zwom op het strand :lol: :lol: lijkt mij moeilijk maargoed Reageren
Melchior Geplaatst: 28 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2004 Kon je m' neerschieten, of gebeurde er niks? Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Ja bij gta 3 had ik een keer vigilante... en wat kreeg ik? een brand weer maar gewoon met oude Colt. 45 het zou wel leuk zijn geweest als hij met een molotov cocktail na buiten kwam---> een brandweer die dingen in brand zet :lol: Reageren
The Godfather Geplaatst: 29 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Of met Vigilante als er 3 van die gekromde neger-oma's uit een auto met honkbalknuppels stappen hahahaha :lol: waarom hebben jullie dat ...ik zie nooit avery op straat lopen of iets?? Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2004 Het zijn gewoon kleine bugs deze zijn ook vaak moeilijk er uit te halen! maar bugs zijn er niet om boos te worden! maar om mee te lachen Reageren
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 (bewerkt) Of met Vigilante als er 3 van die gekromde neger-oma's uit een auto met honkbalknuppels stappen hahahaha :lol: waarom hebben jullie dat ...ik zie nooit avery op straat lopen of iets?? Nee, ik heb hem nog nooit buiten zien lopen ofzow, maar ik zou het weleens willen zien, en kijken wat er gebeurt en wat ie zegt als je hem aanvalt! :lol: Bewerkt: 30 augustus 2004 door Melchior Reageren
The Godfather Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Nee, ik heb hem nog nooit buiten zien lopen ofzow, maar ik zou het weleens willen zien, en kijken wat er gebeurt en wat ie zegt als je hem aanvalt rent jankend weg :rolleyes: Reageren
Yohan Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Nee, ik heb hem nog nooit buiten zien lopen ofzow, maar ik zou het weleens willen zien, en kijken wat er gebeurt en wat ie zegt als je hem aanvalt! Pakt een mac uit ze zak en begint op je te schieten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.