cj_sucks Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 ff snel 2 vraajges geld dat ook voor de bike van BS en als ik die cheat gebruik zal dat dan altijd zo blijfen dat ik nooit dood kan gaan door kogels zoja dan is de lol er best wel van af vindt je niet? Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Nee, die oneindig gezondheid cheat is een player cheat en heeft dus geen effect op voertuigen. En die cheats zijn gewoon weer gedeactiveerd als je je spel opnieuw laad, daarna moet je ze dus opnieuw intypen... Bewerkt: 26 november 2005 door Dizzee Reageren
cj_sucks Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 jammer want die bike van BS gaat zo snel kapot Reageren
kidcool Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 dan kan je deze nemen : hesoyam krijg je geld,en een kogelvrije vest bij plus het voertuig dat je mee rijdt is gerepareert Reageren
The Italian Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 dan kan je deze nemen : hesoyamkrijg je geld,en een kogelvrije vest bij plus het voertuig dat je mee rijdt is gerepareert hij heeft hem voor de ps2 dit is een pc cheat Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Dit is dezelde code als Hesoyam maar dan voor de PS2: Volle gezondheid R1, R2, L1, Circle, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up Bron©: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...reas_PS2_Cheats Ruurd31.. :'D Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 29 november 2005 Rapport Geplaatst: 29 november 2005 jammer want die bike van BS gaat zo snel kapot Hunk Ik heb die missie de alereerste keer dat ik SA speelde kijveel keer moeten doen en die bike van BS is nooit kapot gegaan ! Reageren
cj_sucks Geplaatst: 29 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2005 oke BS is dan dood niet die bike Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 als je de code van armor geld en volle gezondheid intoetst bij die missie gaat de motor van big smoke kapot het zelfde geld voor de missie reuniting the families het is een soor beveileging van die missie Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Kijk eens naar de datum Ik zou voortaan eerst naar de datum kijken en dan posten Mvg,Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.