marijntje Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Kan iemand mij vertellen hoe ik op de pc members van Grove Streer recruiteer bij de missie Los desperados? ik snap er namelijk helemaal niks van:S Reageren
Cool Hand Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Om te recruteren op de PC loop je naar een gang ventjes (het beste met wapen) en dan richt je op hem met de rechtermuisknop, en druk je op G. Dan zal hij in je gang zitten. Je kan hem nu overal mee naartoe nemen. Succes. Koos. Reageren
cj_sucks Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 en op de ps2: locken en dan pijltje naar boven Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Maar ga niet te ver van hen vandaan dan zal je gang respect omlaag gaan. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) eigenlijk druk ik 2X op g dan komen ze meten naar mij toe en ik zouw in het vervolg eens de zoekunctie gebruiken Bewerkt: 23 november 2005 door rinaldootje Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hij si nieuw misschien weet hij niet wat het is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.