Jump to content

code gebruikt


gtaloser

Recommended Posts

Een tip voor andere mensen om deze en andere problemen te voorkomen:

Save je game altijd afwisselend in twee slots, ipv altijd in hetzelfde slot.

Dan heb je altijd een goede recente savefile, als er onverwachts iets mis mocht gaan.

Zoals per ongeluk saven met een cheat-code actief, of een corrupte savefile door een schijffout.

Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt.

Oh, ik save daar altijd en nooit iets ergs gehad, maar ik geloof je, ik save hem wel ergens anders! :o :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ik maak uit je post op dat je gesaved hebt met fightfightfight. Zit ik er ver naast?

Zo niet, dan heb je, zeg maar, een probleem. Die code kan je niet uitzetten.

ik heb hem toen wel gesaved moest ik steeds opnieuw beginnen met een missie want ik werdt aangereden of ik werd neergeknalt!! ik moest helemaal opnieuw alle misies doen :(:(:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja nu heb je idd een probleem...

Ik had hetzelfde gedaan alleen dan ook met wijven met guns toen waren al die gaste die normaal rond je bedrijf/huis staan veranderd in schietende bikiniwijven met grote guns! Best wel lol, teminste voor even want het blijft voor altijd! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

als ik meestal een code aan heb staan die ik irritand vind dan typ ik hem nog een keer in..bijv. bij comeflywithme...bij sommige gaat dat niet..dan gaat hij over als je busted of wasted bent..bijv. bij onspeed...bij sommige gaat dat gewoon niet...dat moet je je save maar ff opnieuw laden waar die cheat nog niet aanstond ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook nooit met de trainer doen dat je geen politie meer achter je aan kan krijgen... Dat gaat pas over als je VC opnieuw opstart volgens mij...

En de geld code! :o Het blijft maar optellen uiteindelijk gaat het er weer af egt super irritant! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip voor andere mensen om deze en andere problemen te voorkomen:

Save je game altijd afwisselend in twee slots, ipv altijd in hetzelfde slot.

Dan heb je altijd een goede recente savefile, als er onverwachts iets mis mocht gaan.

Zoals per ongeluk saven met een cheat-code actief, of een corrupte savefile door een schijffout.

Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt.

Goed dat je het zegt!

Ik save ook wel eens bij ''Cherry Poppers''! :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip voor andere mensen om deze en andere problemen te voorkomen:

Save je game altijd afwisselend in twee slots, ipv altijd in hetzelfde slot.

Dan heb je altijd een goede recente savefile, als er onverwachts iets mis mocht gaan.

Zoals per ongeluk saven met een cheat-code actief, of een corrupte savefile door een schijffout.

Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt.

Goed dat je het zegt!

Ik save ook wel eens bij ''Cherry Poppers''! :unsure:

Ja ik ook

Mij is dit dus gebeurd!

Dankjewel nu weet ik dat ik dat niet moet doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...