gtaloser Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 ik heb een code gebruikt: fightfightfight maar ik wil hem uit zetten hoe doe ik dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 volgens mij kan je die niet uitzetten iemand heeft ook al een topic hierover bij gta3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 ik maak uit je post op dat je gesaved hebt met fightfightfight. Zit ik er ver naast? Zo niet, dan heb je, zeg maar, een probleem. Die code kan je niet uitzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Een tip voor andere mensen om deze en andere problemen te voorkomen: Save je game altijd afwisselend in twee slots, ipv altijd in hetzelfde slot. Dan heb je altijd een goede recente savefile, als er onverwachts iets mis mocht gaan. Zoals per ongeluk saven met een cheat-code actief, of een corrupte savefile door een schijffout. Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt. Oh, ik save daar altijd en nooit iets ergs gehad, maar ik geloof je, ik save hem wel ergens anders! :o :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2004 Het gaat ook meestal wel goed, maar er zijn veel berichten van mensen, waar de savefile corrupt was nadat ze bij cherry-poppers gesaved hadden.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 ik maak uit je post op dat je gesaved hebt met fightfightfight. Zit ik er ver naast?Zo niet, dan heb je, zeg maar, een probleem. Die code kan je niet uitzetten. ik heb hem toen wel gesaved moest ik steeds opnieuw beginnen met een missie want ik werdt aangereden of ik werd neergeknalt!! ik moest helemaal opnieuw alle misies doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Ja nu heb je idd een probleem... Ik had hetzelfde gedaan alleen dan ook met wijven met guns toen waren al die gaste die normaal rond je bedrijf/huis staan veranderd in schietende bikiniwijven met grote guns! Best wel lol, teminste voor even want het blijft voor altijd! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 als ik meestal een code aan heb staan die ik irritand vind dan typ ik hem nog een keer in..bijv. bij comeflywithme...bij sommige gaat dat niet..dan gaat hij over als je busted of wasted bent..bijv. bij onspeed...bij sommige gaat dat gewoon niet...dat moet je je save maar ff opnieuw laden waar die cheat nog niet aanstond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Je moet ook nooit met de trainer doen dat je geen politie meer achter je aan kan krijgen... Dat gaat pas over als je VC opnieuw opstart volgens mij... En de geld code! :o Het blijft maar optellen uiteindelijk gaat het er weer af egt super irritant! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Een tip voor andere mensen om deze en andere problemen te voorkomen:Save je game altijd afwisselend in twee slots, ipv altijd in hetzelfde slot. Dan heb je altijd een goede recente savefile, als er onverwachts iets mis mocht gaan. Zoals per ongeluk saven met een cheat-code actief, of een corrupte savefile door een schijffout. Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt. Goed dat je het zegt! Ik save ook wel eens bij ''Cherry Poppers''! :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Een tip voor andere mensen om deze en andere problemen te voorkomen:Save je game altijd afwisselend in twee slots, ipv altijd in hetzelfde slot. Dan heb je altijd een goede recente savefile, als er onverwachts iets mis mocht gaan. Zoals per ongeluk saven met een cheat-code actief, of een corrupte savefile door een schijffout. Nu we het toch over savefiles hebben, ik neem aan dat jullie allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt. Goed dat je het zegt! Ik save ook wel eens bij ''Cherry Poppers''! :unsure: Ja ik ook Mij is dit dus gebeurd! Dankjewel nu weet ik dat ik dat niet moet doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Zo moet je ook NOOIT saven als je op je motor zit :blink: (Wie dat doet weet ik ook niet :lol: ) Maar iig, zo kan je game ook crashen .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Wat een rare bugs, ik hoop dat ze die bij SA eruit kunnen krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Wat een rare bugs, ik hoop dat ze die bij SA eruit kunnen krijgen... Vast wel, maar we krijgen er waarschijnlijk betere voor terug :) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.