Eros Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Geplaatst: 24 september 2004 Wat bedoel je met een corrupt safe file ??? Reageren
Pete-R Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Geplaatst: 25 september 2004 Dat je save game vern**kt is Reageren
megamarkt Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 maar als ik wachtwoorden gebruik op ps2® gebruik geld het dan ook :huh: *knip* :huh: EDIT door Lantyz: Beetje erg veel smileys Reageren
nick Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 Alleen voor cheats volgens mij :huh: ! Reageren
megamarkt Geplaatst: 11 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2004 (bewerkt) wachtwoorden en cheats zit er dan een verschil in <_< mar dan nog wat over die pakketjes 10 pakketjes is een schIld de rest weet ik niet Bewerkt: 12 oktober 2004 door megamarkt Reageren
nick Geplaatst: 12 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2004 wachtwoorden en cheats zit er dan een verschil in <_< mar dan nog wat over die pakketjes 10 pakketjes is een schold de rest weet ik niet Je bedoeld schild het is bodyarmor! Reageren
megamarkt Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 jaja maar nick wat weet jij over de politie in het rechtse eiland (ze zijn nogal lomp aan het doen) ze rennen door de lucht en door gebouwen heen. ik word er gek van alloewel ze krijgen me niet meer te pakken Reageren
megamarkt Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 op het ander eiland(als ik er naar toe vlieg dan) is dat niet Reageren
nick Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2004 Dat komt omdat je er heen vliegt en je het andere eiland nog niet hebt uitgespeelt dan zijn daar geen mensen of auto's die rondrIJDEN! <_< <_< <_< <_< Reageren
supersjaak Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt. telt dat ook voor playstation Reageren
Chi Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 allemaal weten dat je nooit bij cherry-poppers moet saven, omdat dan de kans bestaat dat je savefile corrupt raakt. telt dat ook voor playstation Op de playstation is het juist erger dan op de PC, want bij de PC release hebben ze er nog wat bugs uitgehaald. Echter hoef je je niet erg druk te maken. 1/10000 hebben er last van, ofzoiets. No biggie. :lol: Reageren
bigG Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) Ik heb de PC versie en ik heb het ook een keer gehad. Opeens toen ik ging laden toen was hij helemaal weg, kon ik opnieuw beginnen. Bewerkt: 3 december 2005 door bigG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.