Stefan Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 ik heb noobmode pas geleden geinstaleerd en toen werkte San andreas niet meer. Gelukig had ik van mn bestanden wel backups gemaakt en nu doet hij het wel weer. ik hoor van zoveel mensen dat noobmode zo gaaf is enz. maar waarom doet ie het bij mij dan niet???????? ik wil noobmode eigenlijk alleen maar voer de levitian scycrane en dat uber grote vliegtuig. maar kan iemand mij mischien helpen???? Alvast bedankt. Stefan Reageren
gangster28 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Had je wel nieuw game gedaan? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Wrom moet het perse New Game? Kan toch ook als je Load Game doet? Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Dan crasht hij want de savegame haalt info uit een bestand dat wij hebben aangepast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.