Siber Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik ga GTA San Andreas kopen maar welke van de 2 zou ik kopen PC of PS2 Reageren
Kraay Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Als je een goede PC hebt die SA handig aankan zou ik het op de pc doen. Betere grapics en je kunt mods installeren . Reageren
Siber Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Wat is dan zo'n"goede pc"? Hoeveel RAM en zo? Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Neem eens een kijkje op wikigta voor de systeemeisen: klik Reageren
Siber Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) thx dus ik denk dat ik me bij de PS2 moet gaan houden :$ Bewerkt: 23 november 2005 door Siber Reageren
Matiscus Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Jammer pc is veel toffer. Ik heb ze allebei ps2 en pc. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik zou voor de ps2 gaan omdat, Ik er beter mee kan omgaan qua controller.. De Pc is ook goed omdat je er screens kan maken mods kan instaleren... Ik kies voor de ps2! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 PC natuurlijk dan kan je later online spelen van die mta Mod Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Ik zou echter gaan voor de PC-versie. • Je kan modden. • Foto's nemen en opslaan. • Savegames installen. • Losse screens nemen. Maar ik heb hetzelfde probleem als jou, mijn PC'tje kan het niet aan. Maar ik ga mijn Hardware upgraden want San Andreas is het waard. En misschien denk je ''ik kan niet spelen op de PC'' maar daar zijn controllers voor die je met een usb-aansluit in je PC. Maar de Ps-2 is wel altijd sneller en handiger, maar ik zou voor de PC gaan. Bewerkt: 23 november 2005 door Giorgo Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 • Je kan modden. • Foto's nemen en opslaan. • Savegames installen. • Losse screens nemen. Hier ben ik het helemaal mee eens! De grapics op de pc zijn ook mooier en natuurlijk binnekort MTA! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.