Jump to content

Hoe haal ik de missie: Vertical Bird

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo.

Wie weet hoe ik de missie ¨Vertical Bird¨ moet halen? ik vind hem heel erg moeilijk heeft iemand nog en paar goeie tips over deze missie? laat het me even weten..

Geplaatst: (bewerkt)

Ha die Randy_50Cent, nog welkom op ons forum.

Over de missie Vertical Bird zijn al diverse topics te vinden, kijk maar eens <<< HIER >>>. Een van de beste adviezen die ik je kan geven is om op het vliegdekschip alle vliegtuigen te vernietigen minus 1 (namelijk degene die jij mee gaat nemen). Na het opstijgen zal je nog maar door 1 Hydra worden achtervolgd. Als je een beetje goed vliegt heb je er zelfs geen last van, aangezien je achtervolger zichzelf meestal te pletter vliegt. Normaal zou ik je adviseren ook even te kijken op WikiGTA, de enige echte Nederlandse site voor GTA, maar deze missie staat daar nog niet beschreven. Als je er echt niet uitkomt kun je je gesavede game hier aanbieden en dan doet 1 van ons hem voor je. Je moet dan wel het spel voor de PC hebben. <<< HIER >>> kun je je spel aanbieden (lees wel goed de instructies). Succes! :cya:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Ik heb wel enige tips voor deze missie:

Met het begin van de missie moet je weinig problemen hebben, al gaat het alarm af er gebeurt niks bijzonders. Wanneer je bij de Hydra's bent kan je de andere stuk schieten, maar je moet uitkijken! Als je het fout doet zullen alle Hydra's ontploffen en is de missie mislukt.

Wanneer je in de lucht zit, maar je kan slecht schieten of mikken, kan je ook gewoon rond blijven vliegen. na enige tijd gaat er een hydra stuk. Blijf doorvliegen. Uiteindelijk zal er weer een neerstorten, totdat ze allemaal zijn neergestort.

Wanneer je de Spionnenboten moet vernietigen, moet je gaan landen en uitstappen. Pak je Rocket Launcher of je RPG Rocket Launcher en shiet alle spionnenboten neer. Ga in je vliegtuig en ga naar Verdant Meadows.

Mission Passed!

Vanaf nu is deze missie ook beschreven!

Geplaatst:

he jem oet iid mischien eerst wel de andere straakjagers kapotschieten, maar dat heb ik niej gdaan ma goed.

Als je die eenmaal allemaal kwijt bent heb je gewoon alle tijd!

Gewoon heel rustig vliegen, je hebt rockets zat. Je schiet gewoon net zo vaak totdat alle boten kapot zijn. Als je dat hebt gdaan moet je je straaljager ergens landen en in een hangar zetten, maar onthoudt: Je hebt alle tijd nadat je de straaljagers kapot hebt.

Suc6!

:D Grtz DaFrenkieb0y :D

Geplaatst:

Ik heb het zo gedaan ga alle vliegtuigen stuk maken behalve een vlieg weg maar er komt eeen achter je aan hij kan gevaarlijk zijn hij kan jou hydra beschadigen dus wat ik deed is ik pakeerde mijn hydra op verdant meadows als je die vijandelijke hydra ziet schiet je hem stuk met je rocket launcher pak dan de jetpack vlieg naar de boten schiet ze oook stuk met je rocket launcher ga terug naar je hydra pakeer hem bij de aangegeven plek klaar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...