GTA Fanaat Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Zo fantastisch mooi Forum vind ik dat niet Hier nog een aantal gratis webhosting site's Downfire Freewebs dhost fun-4u Mac-hosting Funpic En zo kan ik nog wel even door gaan natuurlijk Ik hoop dat je er wat aan hebt! Groet Ronnie, Reageren
EXIT Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 www.gratis-server.de geen raclame aleen wel in HTML code Vb: Mijn Website Reageren
Rekam Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Als je niets van reclame of pop-ups wil, dan is Dhost.info het beste. 100 mb PHP MYSQL ... Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ik wil een e107 website instaleren op een host wat moet de host ondersteunen ik dacht php en MySQL ? En als dat moet weet iemand dan een gratis host waar dat kan ik weet dat het op wyger.nl kan maar die ligt om de 5 minuten offline. Reageren
The Mafia Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat is een web-site systeem GTAgames.nl gebruikt het ook het is een soort kant er klare website. Reageren
meetlat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik heb wel een goede gratis host je krijgt 100mb space alleen in ruil zetten ze bovenaan je site een beetje reclame meer niet. Als je geintresseerd bent pm me dan... Bewerkt: 5 januari 2006 door meetlat Reageren
The Mafia Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb wel een goede gratis host je krijgt 100mb space alleen in ruil zetten ze bovenaan je site een beetje reclame meer niet.Als je geintresseerd bent pm me dan... Hij moet wel php en mySQL ondersteunen. En post de link maar. Reageren
meetlat Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 HIER! en ja hoor hij werkt met php en mySQL ik heb hem ook Reageren
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ByethostErg goede host! Eeuwige dank Thabit! Ik gebruik 'm nu ook, sinds wyger fulltime offline is.. Reageren
Dj_Arrow Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Atspace.com is ook handig! ook goede host Reageren
Goliat Geplaatst: 4 februari 2006 Rapport Geplaatst: 4 februari 2006 Heey bedankt mensen ik kende eerst alleen freewebs Reageren
YPM Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Aan de mense die voor 30 januari bij xthost.info hun website hadde gehost (en dit nog niet hadde ontdekt), hun harddrive is gecrashed en ze kunnen geen data herstellen: http://www.xthost.info/index.php?l=n voor het officele bericht Je zult je dus opnieuw aan moeten melden en je moet al je bestanden opnieuw uploaden! Reageren
Dizcid Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 dat wist ik al lang ik heb daar een site Reageren
TommieguN Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Kent iemand hier Moonfruit? Ik heb me daar ook aangemeld. Alleen door mijn eigen fout, weet ik n iet meer wat mijn URL was. Moonfruit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.