Quatroking Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) gebruik gewoon 275MB.com, dan heb je meteen 250mb ruimte en alleen 2 google reclames aan de bovenkant Bewerkt: 6 februari 2006 door Quatroking Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ripway: Gratis en 30 MB space. Reageren
Dizcid Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 File Lodge 500 mb ruimte om filmpjes, plaatjes en andere dingen om op te zetten. www.filelodge.com Reageren
Quatroking Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 oOoOoOoh, ondersteund dat Filelodge meerdere accounts op 1 e-mail adres?? Reageren
Dizcid Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 oOoOoOoh, ondersteund dat Filelodge meerdere accounts op 1 e-mail adres?? ik heb geen idee ik kon het niet vinden op de site maar je kan het altijd proberen. en wil je 2 account ofzo want je hebt aan 500 mb echt wel genoeg. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik gebruik nu ripway om mijn dingetjes up te loaden zoals script-downloads, een soort mirror dus. Echt een aanrader, je kan er vanalles op kwijt en het scheelt je eigen host ook weer bandwidth! Je mag geen 2e account hebben maar dat heb je denk ik ook niet nodig. Dus: Voor File Uploaden: Ripway.com Bewerkt: 13 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Quatroking Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) 123 Bewerkt: 16 januari 2017 door Quatroking Reageren
ViceAgent Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 bij ripway kan je makkelijk meerdere accounts aanmaken op 1 e-mail adres hoor... gewoon uitloggen!maar die Filelodge ga ik denk ik gebruiken om m'n echte "big-files" in op te slaan, de dingetjes boven de 30 MB PS ik wou het gewoon even weten, omdat ik echt VEEL maar dan ook ECHT veel grote files heb... Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat het niet mag. Zit wel een groot verschil tussen grote vriend! Maar het komt erop neer dat ik die aanraad . Reageren
Dizcid Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik gebruik nu ripway om mijn dingetjes up te loaden zoals script-downloads, een soort mirror dus. Echt een aanrader, je kan er vanalles op kwijt en het scheelt je eigen host ook weer bandwidth!Je mag geen 2e account hebben maar dat heb je denk ik ook niet nodig. Dus: Voor File Uploaden: Ripway.com ik heb ook een ripway account alleen die heb ik een tijd niet gebruikt maar de laaste keer dat ik er was kon je maar 10 mb per dag downlaoden daar ik weet niet of het niet nog is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.