jaah90 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Wat is eigenlijk de beste auto om te tunen, met andere woorden, welke word het mooist als je hem tuned. Ik zou zeggen, laat ook maar wat screens zien! Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Het maak niet uit het ligt volledig aan jezelf hoe mooi de auto word. Je heb bij auto's wel verschillende mogenlijkheden. Zo heb je bij de ene auto minder mogelijkheden dan bij de ander. Voor foto's van getunde wagens klik Hier Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 ik vindt zelf de slamvan het mooist om te tunen Reageren
nick Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Iedereen heeft zijn eigen smaak met auto's ik vind de slamvan wel cool om te tunen. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 ik vind de low rider en de auto,s die je bij weehls ar angels Reageren
Blizz Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik vind alle auto's waar je paint jobs op kan plaatse de mooiste Reageren
Caltson Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Het best vind ik:een savanna met de paintjob nr.3 een foto kan ik niet plaatsen aangezien ik sa op ps2 heb Greetz Reageren
Gunslinger Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik vind alle auto's waar je paint jobs op kan plaatse de mooiste Lowriders (vb: Slamvan) kun je extra stoer maken, snelle auto's (Street Racers en High Performance Sport Cars, vb: Infernus, Turismo) kun je extra snel en flitsend maken. Eigenlijk kun je met alles wel wat, maar ik zou kiezen voor een snelle auto of een lowrider. Een normale auto (vb: Club) kun je niet echt geweldig maken. Maar het blijft gewoon een kwestie van smaak. Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik post even mijn top 3 : • Elegy (mooie paintjob). • Blista Compact (lekker driften, handrem en gas geven zalig.) • Slamvan (lekkere sportgeluid). Reageren
rick15465 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Slamvan het beste te tunen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik vind toch het mooist om de "Remmington" te Tunen, veel assecoires, en leuk met die Hydraulics Iedereen heeft zijn eigen smaak ja, maar toch moet je het eens porberen om je Remmington eventjes lekker op te pimpen Ook moet de auto hard kunnen scheuren! Reageren
abiboe Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 leuk voor dates: een gepimpte Stretch (limo) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik vind netzoals Big Bear de Regminton tunen heel mooi, je kunt doodskopjes in de bumper zetten. Het ziet er grappig en kwaad uit . De Blade is ook leuk, met die vlammen op de moterkap. En je kan de stof om een stoel ook van kleur veranderen. Ruurd31.. :'D Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 De Remington vind ik ook de mooiste wagen om te tunen. Veel variatie zit daar in. Reageren
jaah90 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 1. Ik zie allemaal mooie piantjobs, waar haal je die? 2. Waar staat de slamvan in gta sa? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.