San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 1. Bij alle mod-shops in SA 2. Slamvan staat nergens geparkeerd, hij heeft geen vaste plek. Reageren
jaah90 Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 WAar staat ie dan het meest? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Hij rijdt ook veel rond in Las Venturas, moet je maar even zoeken, en je kunt hem gaan tunen. Veel succes. Reageren
Dizzee Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Hij rijdt vooral rond in de rijke buurten. Probeer eens te kijken in Richman ( Los Santos ), Prickle pine en The strip in Las Venturas. Tijdens de Import/export kan je hem in Los Santos vinden, achter de sexshop dichtbij de automatische poort van het vliegveld. Reageren
Kraay Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik de Sultan, rijd lekker en heeft 4WD. en de Huntley als ik echt offroad wil Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Kan je ook net zo goed de Monster nemen. Reageren
kortman_8 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Kan je ook net zo goed de Monster nemen. De Monster kan je niet tunen. Maar je hebt gelijk, hij rijdt goed off-road. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Monster is echt de beste keus voor off-road driving. Geen andere auto kan steile bergen beklimmen. Reageren
ikt Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik rij altijd in de auto die ik kogelvrij heb gemaakt . Een Elegy dus Reageren
nick Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik rij altijd in de auto die ik kogelvrij heb gemaakt . Een Elegy dus Kogelvrij gemaakt? Kun je auto's in SA kogelvrij maken dan? Reageren
ikt Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 jet is een soort glitch of bug. Even gequit van een site: Now, get in the car you wish to make permanently Bulletproof, and take it over to Verdant Meadows' hangar. Allow the doors to open, and back up (don't worry if you destroy the Hunter/Leviathan), then floor it into the hangar. Bail out of the car and shoot it to make sure it is still immune to Bullets. Now, leave the hangar and allow the door to close. Now, re-enter the Vehicle of Death cheat to disable it, and allow the hangar to open again. You'll be greeted by the car you were driving, which is now forever Bulletproof and Explosionproof! Reageren
nick Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Dus als je op de benzinetank schiet ontploft hij niet? Reageren
ikt Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 zelfs richt je er een rocket launcer op :hij ontploft niet Reageren
nick Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Bedankt voor de informatie. Ik vind het wel leuk dat dat er is. Bewerkt: 25 november 2005 door nick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.