nielsjuh Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 heey ik kan nu geen gta meer spelen want ookal doe ik op laad spel en ik klik er eentje aan dan doet ie het niet meer dan doe ik ctrl alt del. en dan zegt ie Unhandled exception: c0000005 At address: 0057901d maar wat is dat eigelijk kunnen julie mij mischien helpen ?? ***CENSUUR*** (at) hotmail DOT com EDIT door Lantyz: Emailadressen per PM! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Dat kan aan verschillende zaken liggen. Laten we beginnen met de vraag of je mods hebt, of gedownloade savegames. Of heb je je savegames van plaats verwisseld? Ze horen onder mijn documenten te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 Dit klinkt naar een SCM mod. Heb je toevallig een mod geinstaleerd, waar een nieuwe main.scm bijzit. In dat geval kun je namelijk je oude save-files niet meer gebruiken, maar moet je een nieuw spel starten en overnieuw beginnen. Voor sommige populaire mods zijn trouwens vaak wel savefile te dowloaden die wel bij de mod passen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielsjuh Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 jah ik heb een paar mods gedownload waar ook main moest bij worden verwisselt en ookal doe ik nieuw game dan zegt ie het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nielsjuh Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 en ik heb de save games ook niet verwisselt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2004 jah ik heb een paar mods gedownload waar ook main moest bij worden verwisselt en ookal doe ik nieuw game dan zegt ie het ook Welke mod's heb je ge-instaleerd ? zo te horen is er daarbij iets misgegaan.. Heb je in IMG-tool een "rebuild archive" gedaan nadat je dingen hebt aangepast ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.