Jump to content

Race Tournaments komen niet vrij

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag fellow GTA gamers,

Het volgende probleem doet zich bij mij voor:

Ik heb de missie Deconstruction gehaald. Daarop volgend kreeg ik een telefoontje van Jehtro dat ik de Driving School kon gaan doen. Deze heb ik gedaan en ik heb een auto als prijs na afloop gekregen; het bewijs volgens mij dat ik de Driving School gehaald heb. Nu zou je, volgens een walk-through boek wat ik heb, een telefoontje van iemand moeten krijgen dat de Race Tournaments zijn geopend. En dat je nu dus in iedere stad een x aantal races hebt. Dit gebeurt helaas niet! En tot op de dag van vandaag, ik zit nu al in Las Venturas, kan ik nog steeds niet deze races rijden. Heeft iemand een oplossing voor mij. Mijn dank is groot!

Groeten,

Maarten

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet ook nog de missies van Wang Cars doen.

Dat is een autogarage schuin over je savehouse in Doherty.

Dat asset moet je kopen en de missies doen dacht ik.

En dan komen er streetraces die je kan doen in LS,SF en LV en die zijn aangegeven met een ''racevlag'' als je alle races voltooid hebt krijg je 1.000.000 $.

Succes

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

neej hoor want ik heb ook dat probleem en ik heb het assetje al (gewonnen met missies niet gekocht)

maar ik heb nog geen vlaggetjes en nee ik heb nog helemaal geen cheat gebruikt 8)

Geplaatst:
neej hoor want ik heb ook dat probleem en ik heb het assetje al (gewonnen met missies niet gekocht)

maar ik heb nog geen vlaggetjes en nee ik heb nog helemaal geen cheat gebruikt 8)

je moet WANG CARS KOPEN!!!

je hebt het waarschijnlijk over die vervallen garage

Nee hoor, je moet wang cars niet kopen om de streetraces te kunnen unlocken.

De Autorijschool uitspelen is al voldoende. ;)

Volgens mij moet je wel al toegang hebben tot las venturas voor je het telefoontje van Jethro krijgt...

Het bewijs zit in de bijgevoegde savegame... Wang cars nog niet gekocht en toch zie je al een vlaggetje. ;)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Je moet idd eerst wang cars kopen, daarna krijg je een telefoontje van Jehtro die zegt dat je nu races kunt doen. Kijk nu maar eens achter de garage "wang cars"loop naar de rode cirkel toe en racen maar. Je hebt in las Venturas ook plekken waar je die uit kan spelen, Meestal bij "De Transfender"een tuning shop

Lukt het nu nog niet kom dan eens terug! :cya:

Grove St.

Geplaatst:

In mijn boekje staat er: Als je de missie deconstruction hebt gespeeld op de driving-school, krijg je een telefoontje waarin je te horen krijgt over de racetoernooien... :)

Je hoeft Wang Cars niet te kopen hoor, ik ben nu zelf ook met San Andreas bezig. Ik heb de school voltooid en de vlaggetjes staan eral, terwijl ik nog niet Wang Cars heb gekocht.

Zoals Dizzee ook al zei, het hoeft niet. Chek zijn SaveGame eens ;) .

GTA-Gamertje je hebt ook gelijk :D;) , Ruurd31.. :'D

*Edit GTA-gamertje volgende keer je mijlpaal hier (klik) posten.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

HEB IK AL GEDAAN!!!!! 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...