bigG Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ey, Ik heb zoals velen hier paint(.NET) maar als ik een plaatje probeer te kopiëren vanuit een spel (GTA VC) dan zegt hij dat het plaatje niet herkent wordt en dat ik hem nog een keer moet kopiëren. Is er een oplossing voor dit probleem, een instelling bij paint of GTA? Ik zou eventueel ook wel een nieuwe paint willen downloaden. Reageren
Juice Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Sorry, ik weet hier niks van. Maar ik zou eventueel nog even uit kunnen leggen hoe het moet. Je start GTA Vice City op en gaat naar een plek. Druk op het toetsenbord op de toets Print Screen of Print Screen Sys Rq. Deze knop zit naast F12 bovenaan je toetsenbord. Open nu Paint en druk tegelijkertijd op Ctrl+V. Nu heb je hem Ik hoop dat het lukt Succes, Juice Bewerkt: 23 november 2005 door Juice Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Kopieren vanuit een spel wil toch niet? Je moet gewoon op Print Screen drukken, dan doet hij het wel. Reageren
bigG Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik weet hoe je een screen kan maken maar als ik het vanuit een game doe dan doet hij dat niet bij paint. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Als eerst ga je gewoon Ingame staan, je drukt op "Print Screen SysRq" Daarna ga je naar Paint, en ga je naar "Bewerken", en dan druk je op "Plakken" Als dit niet lukt, ga je eerst naar het doorzichtige vierkantje, Links Bovenaan, dan kan je ook gewoon: Linkermuisknop>Plakken Veel Succes Reageren
Upstream Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Je kan ook altijd met fraps screenshots maken (f10 geloof ik). Als printscreen niet werkt. Reageren
bigG Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Werkt allemaal niet, Reageren
Le MrG Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ook niet met Fraps Dat vind ik wel een beetje weird Reageren
Upstream Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Probeer eens printscreen gewoon op je scherm, of fraps op een andere game. Anders doe jij gewoon wat fout. Reageren
bigG Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Probeer eens printscreen gewoon op je scherm Dat doet het ook niet, en fraps werkt om een vreemde reden niet, de filmpjes en screens die ik maak bewaart hij niet. Maar we hadden het over paint. Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Doet hij het wel als je b.v van je bureaublad er een maakt? Reageren
bigG Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ja, daarom denk ik zelf ook dat ik 1 of andere instelling veranderd heb bij het spel. Reageren
Marius Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Misschien werkt het niet omdat je tegelijk op Alt en Print Screen moet drukken en dan in een fotopogramma moet plakken. Reageren
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Hoe bedoel je dat? Dat ken ik helemaal niet, kan je het wat beter uitleggen? Reageren
Arjen Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Waarschijnlijk net zoals hij zegt: Alt + Print Screen indrukken en in Paint weer op Plakken (Ctrl + V) drukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.