fernandoalonso Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 hallo met welke toetsen kan je een wheeli maken. avb. Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hoi fernandoalonso, Dit doe je zo: - Pak de motor - Rij op een rechtstuk - Druk op pijltje naar voren of achteren(een van beide is het andere is stoppie) - En je Wheelie is daar Veel Succes ermee! Ikkes Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 bedankt ikkes Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Met de PC deed je dit met • Gas • en dan 9 dacht ik maar ben er niet zeker van. EDIT: sorry, fernandoalonso had je post niet gezien Bewerkt: 23 november 2005 door Giorgo Reageren
Ikkes Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) @ Giorgio: Volgens mij bedoel je de 8 (of de 2). Dat is namelijk hetzelfde als pijltje naar voren of naar achteren! @ fernandoalonso: Graag gedaan EDIT: @ Johan O. : Daar heb je helemaal gelijk in . Bewerkt: 23 november 2005 door ikkes Reageren
Johan O. Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 @ Giorgio: Volgens mij bedoel je de 8 (of de 2). Dat is namelijk hetzelfde als pijltje naar voren of naar achteren! @ fernandoalonso: Graag gedaan en die andere (9 & 6) zijn van GTA Vice City Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.