The Golden Fighter Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hoi, Ik heb een vraag.. Tot nu toe ging alles goed maar dan kom ik toch met een vastloper. Ik heb een nietbeveiligde-dvd en een wav-bestandje met geluid dat het geluid van de dvd moet vervangen zodat ik het vervolgens op een nieuwe dvd kan branden. (Nog duidelijk? ) Ik heb mijn dvd op mn pc weten te zetten met Nero Recode als MP4. Nu dacht ik er makkelijk mee af te komen door gewoon het MP4 bestand en een geluidsbestandje in een tijdbalk te zetten van Adobe Premiere Pro of Movie Maker, maar het probleem is juist dat deze programmas geen MP4 kunnen lezen. Mijn vraag is dus: Is er een manier om een van de volgende dingen mogelijk te maken: - Het geluid op het MP4-bestandje te krijgen. - Te zorgen dat mn Video-editors MP4 kunnen lezen. - Iets van MP4 naar Mpeg2 zonder kwaliteit te verliezen. - Een andere manier met het zetten van de dvd op de pc zodat het geen MP4 is? Of iets dergelijks... Alvast bedankt voor jullie hulp. Reageren
-Roy- Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hoi, je kunt proberen de extensie te veranderen dus, van .MP4 naar .MPEG maar ik kan je niet vertellen of dat werkt want ik heb namelijk geen .MP4 bestandjes. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Je kan op internet heel gemakkelijk een converter vinden. Ga gewoon naar google en tik dingen in als "mp4 to mpeg converter", "mp4 -> mpeg", "mp4 to mpeg". Van de meeste van die programma's kan je een trial downloaden. Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Trials gaan meestal tot de helft, heb ik namelijk 2 keer gehad. Ik had een Avi bestand en die wou ik converten naar een Mpeg bestand, zodat ik hem op VCD kon branden. Precies bij de 50% ging hij niet verder. Reageren
-Roy- Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Trials gaan meestal tot de helft, heb ik namelijk 2 keer gehad.Ik had een Avi bestand en die wou ik converten naar een Mpeg bestand, zodat ik hem op VCD kon branden. Precies bij de 50% ging hij niet verder. Wat heb je er dan aan? Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Trials gaan meestal tot de helft, heb ik namelijk 2 keer gehad.Ik had een Avi bestand en die wou ik converten naar een Mpeg bestand, zodat ik hem op VCD kon branden. Precies bij de 50% ging hij niet verder. Wat heb je er dan aan? Dan kun je kijken of het programma je bevalt. Zo ja, kun je het kopen. Zo nee, bespaar je geld. Zal is aan mn vader vragen of hij een proggie heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.