Ikkes Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Dankje voor de mogenlijkheid. Zie mijn eerste bericht. Van mij kan het nu gebeuren als het van Slimm mag.... Ikkes
.Levi. Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ten eerste wil ik even melden dat -supremecars- niet echt een natuur signature heeft gemaakt. Natuur is wel anders dan space.. Maar dan weten we dat voor de volgende keer. Het liefst zie ik de volgende keer, alles wat overzichtelijker, dingen kun je altijd bespreken via pm met je tegenstander. Lees ook de regels even goed door. 2 Dagen stemmen bij een battle, en je mag zelf beginnen wanneer jullie er beide klaar voor zijn, maar nu doe ik het wel even voor jullie. Het stemmen kan beginnen jullie kunnen stemmen op deze 2 geweldige kandidaten tot 27 november. En denk eraan dit staat ook in de regels. Heb je gewonnen pm dan Slimm of mij, met daarin dat je hebt gewonnen en een link naar de battle topic + tegen wie je gebattled hebt. je krijgt dan 1 punt in de ranking! Succes heren! Edit: Ik stem op -supremecars-. Eigenlijk is het niet echt natuur, maar ik ga gewoon voor de mooiste.
Arjen Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik stem op Ikkes.. Natuur is geen ruimte zoals Levi zegt.
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Ruimte is wel degelijk de natuur dit is egt wel natuur or ach jah sommige begrijpen dat niet wat dacht je van onder de sterren? dat is land als het je nog niet opgevallen is Edit door .Levi.: Natuur verstaan de meeste wat zich op aarde bevindt. Alles wat zich in de ruimte bevindt, kan je nog niet echt natuur noemen vind ik. Maar het is al goed "back on topic". Bewerkt: 25 november 2005 door .Levi.
Silverwing Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Ik stem voor -supremecars-. EDIT - Na nader inzien valt Ikkes zijn sig meer onder natuur.. Dus ik stem op hem. Bewerkt: 25 november 2005 door Silverwing
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Thanks mate btw ikkes goodluck
Flame^ Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Thanks matebtw ikkes goodluck Je hoeft niet op elk bericht te reageren . Ik stem btw op Ikkes, ik vind zijn sig meer onder het genre "Natuur" vallen dan die van jou .
bjorn13 Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik stem op supreme cars Omdat hij een mooiere sig heeft.. Maar die van ikkes past beter bij het thema van "natuur".
Upstream Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Mijn stem gaat ook naar -supremecars-, voornamelijk omdat hij gewoon meer ervaring heeft. Ikkes jij hebt gewoon een foto genomen en er een filter overheen gegooit.
Achille Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 -supremecars- krijgt mijn stem vind het gewoon mooier..
Thabit Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ikkes. Omdat ik niet vind dat jouw sig natuur is!
NandroDavids Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Ik stem ook op ikkes, omdat ik die sig duidelijker en mooier vind. Ook is die van ikkes wat meer natuur dan die van -supremecars-.
Mazzeltje Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Mijn stem gaat ook naar: -supremecars-
Recommended Posts