Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik zocht is in de winkel naar star wars 4 maar ik heb hem neregns gezien nergens hebben ze hem weet iemadn waarom ze die niet hebben? Reageren
Slimm Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Star Wars 4 (IV) is al erg oud, de volgorde klopt ook niet helemaal geloof ik, eerst werd 4, 5, 6 gemaakt, daarna 1, 2, 3.. Hij zal vast wel in een verzamelbox komen, of neem een kijkje op Marktplaats etc. Succes, Slimm Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Ik ben wat gaan zoeken en het bleek uit 1977 te zijn maar dan hebben ze er wel lang over gedaan om al die films te maken. (deel 4,5,6 ontbreken nog aan mijn collectie. Bewerkt: 23 november 2005 door Shin Chan Reageren