Damos Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik zocht is in de winkel naar star wars 4 maar ik heb hem neregns gezien nergens hebben ze hem weet iemadn waarom ze die niet hebben? Reageren
Slimm Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Star Wars 4 (IV) is al erg oud, de volgorde klopt ook niet helemaal geloof ik, eerst werd 4, 5, 6 gemaakt, daarna 1, 2, 3.. Hij zal vast wel in een verzamelbox komen, of neem een kijkje op Marktplaats etc. Succes, Slimm Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Ik ben wat gaan zoeken en het bleek uit 1977 te zijn maar dan hebben ze er wel lang over gedaan om al die films te maken. (deel 4,5,6 ontbreken nog aan mijn collectie. Bewerkt: 23 november 2005 door Shin Chan Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Ik ben wat gaan zoeken en het bleek uit 1977 te zijn maar dan hebben ze er wel lang over gedaan om al die films te maken.(deel 4,5,6 ontbreken nog aan mijn collectie. Deel 4, 5, 6 zijn de oudste uit de reeks (waarom George Lucas eerst deel 4 gemaakt had is mij nog steeds een raadsel). Het is dus logisch dat die niet meer in de winkel te koop zijn. Kijk anders eens op een internetsite als boll.com. Als je ze daar niet vind zou ik maar eens naar een videotheek gaan bij jou in de buurt, als het een beetje een goede is hebben ze daar alle delen. Huur gewoon degene die je nog niet hebt en brand ze . Het duurde zeker lang om ze te maken, het verhaal is door George Lucas zelf verzonnen. Dat neemt tijd in beslag. De Special Effects van vroeger die wij nu als fake beschouwen waren toen nog nooit eerder gedaan. Het was dus erg lastig om die te maken en bedenken en dat duurde ook veel tijd. Vandaar dat het erg lang duurde om die films te maken. Daarbij zit er ook nog wat tijd tussen het filmen, bedenk maar dat Anakin Skywalker ook nog wat moest groeien voor ze met de volgende film konden beginnen . Dan ben je uiteindelijk wel zo'n 35 jaar bezig:P. Reageren
Damos Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Maar het hoeft niet precies dezelfde te zijn in deel 2 is het een ander dan in deel 3. Reageren
Juju Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 toen 4 werd gemaakt, heette het gewoon deel 1, later hebben ze daar deel 4 van gemaakt volgens mij Reageren
Damos Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 nee dat wass niet zo het was zo dat ze eerst het 4de deel hebben gemaakt om het spannend te maken wat er allemaal van te voren is gebeurt. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 George Lucas heeft inderdaad zijn films gebaseerd op een serie van 6 boeken uit de Starwars reeks. Hij vond het verhaal van boek 4 het leukste en daar heeft hij de film van gemaakt. Later kwamen 2 en 3 (eigenlijk dus 5 en 6) en pas een aantal jaren geleden worden daar 1, 2 en 3 toegevoegd. 3 is recentelijk op DVD uitgekomen. Je kan 4 wel krijgen hoor, maar hij zit nu meestal in een box samen met 5 en 6. Hopelijk komen alle 6 de delen binnenkort allemaal tegelijk in een box uit (ben ik al voor aan het sparen ) En voor alle duidelijkheid, dit zijn ze: Starwars I - The Phantom Menace Starwars II - Attack Of The Clones Starwars III - Revenge Of The Sith Starwars IV - A New Hope Starwars V - The Empires Strikes Back Starwars VI - Return Of The Jedi Reageren
Damos Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik heb geen star wars trilogy nodig want alleen 4 heb ik nog nodig maar ik moet natuurlijk wel eerst weten wat er gebeurd heeft iemand informatie over de film wil je dat dan hierneerzetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.