antwan5 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 hoe kun je gta2 online doen?? Reageren
Lantyz Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 GTA2 online: GTA2 manager starten > Internet TCP/IP-verbinding > het IP van je PC(of als je joint: IP van de host) invullen > start network game > start. Je moet wel port 7624 TCP/UDP en de port range 2300 t/m 2400 TCP/UDP open hebben staan. Zie voor meer info WikiGTA. Reageren
vuurvos Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Ok jonges na veel geprutsel lukt ut me dus nog steeds nie > online GTA2 spele ik heb nu werkelijk alles geprobeerd... instellingen etc ik heb ut goede ip ingevuld, host zit nie 8ter firewall... maar ut lukt gewoon nie!?! aub help me! :rolleyes: Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2004 Hier kunnen verschillende reden voor zijn. Verzeker je ervan dat je het juiste IP invoert en dat je dezelfde versie als je tegenstanders hebt. Werkt het met niemand? Heb je meerdere mensen geprobeerd? Reageren
Bassie1 Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 en hoe zit dat dan als ik achter een router of hub zit en ik wil dan over het internet spelen??? of kan dat gewoon niet? Reageren
rems GTA Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Heey! ik heb even een vraagje. ( mischien is dit offtopic! sorry daarvoor ) Moet je met gta 2 online je poorten open zetten of niet??? Greetz - rems GTA Reageren
Dynamic Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Voor je eige server moet dat idd. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Heey! ik heb even een vraagje. ( mischien is dit offtopic! sorry daarvoor )Moet je met gta 2 online je poorten open zetten of niet??? Greetz - rems GTA Hey rems GTA , Hier bestaat een ander forum voor. Namelijk Het GTA2 forum. Daar kun je de volgende keer jouw GTA2 vragen stellen. Hier is het het Onzin Forum, dit is niet bestemd voor GTAvragen. Nu is het natuurlijk te laat, maar de volgende keer weet je wel beter he . Jon-asses Reageren
JoV Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Als je de poorten open wilt zetten voor GTA2 Multiplayer, dan moet je dat doen in je router-instellingen. Dat kun je doen door naar http://www.portforward.com/cports.htm te gaan en telkens naar beneden scrollen totdat je bij 'gta 2 multiplayer' komt. Dan klik je erop en zoek je je router uit. Voeg je die nummers toe en klaar. Reageren
rems GTA Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Ooooooooh Bedankt voor de hulp allemaal Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 ik weet nu hoe ik online met gta2 moet maar er staan 4 opties welke om over internet te spelen modem???? >>> Door RTS: Verplaatst naar GTA 2 forum, hier kunnen ze je vast beter helpen!<<< Reageren
superjetze Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 het is zinloos om nu nog bij gta2 op internet te komen... er is toch niemand dus het heeft geen zin. Reageren
bas1313133 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 ik heb wel zin in multi player Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Ongeacht hoe leuk het is om GTA2 nog online te spelen, toch hier even de uitleg. Als eerste heb je GTA2 nodig, maar volgensmij had je deze al hé. Dan heb je een update nodig om online te kunnen. Die is hier te downloaden. Deze patch is 777 KB groot. GTA2 Update Patch Die moet je samen in je GTA2 map zetten. Dan komt het programma voor online. Dat is GTA2 Game Hunter. Dit programmatje is maar 188 KB groot. GTA2 Game Hunter Dit moet je ook instaleren in de map van GTA2. Als dit alles bij elkaar zit in 1 map dan kun je beginen. Je moet het GameHunters bestandje openen, Naam invoeren, en je bent er. Succes ermee, Pennywise Bewerkt: 23 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Giel88 Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Oke ik heb nu de patch (GTA2v103wPatch.exe) in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA2 staan en ik heb deze ook gerunned (dubbelklik) dan zegt hij dat hij een paar bestandjes uitpakt. Ook heb ik alle bestanden van de gta2 gamehunter in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA2 staan. Is dit de correcte manier? Aangezien ik bovenstaande uitleg niet helemaal volledig begreep. Nu is het een kwestie van GTA2 Game Hunter.exe runnen, daar op een game klikken en dan joint hij vanzelf? Valt niet mee zo'n multiplayergame! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.