Jump to content

politie uniform

Recommended Posts

Geplaatst:

kan je ook in los santos een politie uniform krijgen of is da alleen mar in andere landen?

(sluit dit onderwerp aub niet!)

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dit kan je krijgen door te daten met Barbara.

Als je daar 100 % realtionship mee haalt word het ''Police Suit'' afgeleverd in jouw Warderobe.

Barbara Schternvart

Omschrijving:

Waar vind ik haar: Je vindt haar soms in op de parkeerplaats van het politiebureau in El Quebrados. Ze wil pas met je daten als je minimaal 50% vet en een hoog sexappeal hebt. Als je een date met haar hebt vind je haar op deze parkeerplaats.

Wanneer is ze thuis: 00.00-06.00 & 16.00-00.00

Waar wil ze eten: De bar bij de snelweg in haar buurt

Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro

Hoe hard wil ze rijden: Vrij zacht, bij haar "huis"

Beloning:

* 15%: Je kunt je wapens en je geld in het politiebureau niet verliezen

* 50%: Je hebt toegang tot haar wagen

* 60&: Seks is mogelijk

* 100%: Cop Outfit in je warderobe

Bron Wikigta.

Bewerkt: door Giorgo

om het politie uniform te verkrijgen moet je eerst Alle eilanden hebben vrijgespeeld.

Je gaat naar het woestijn-dorpje El-Quebadros,het eerste dorpje dat je tegenkomt in the desert als je ven San Fierro naar Las Venturas gaat....

Je zoekt in El-Quebadros naar het politiekantoor.

Daar staat dan soms een vrouw met iemand te praten.

Je gaat naar haar toe..ze zal iets zeggen en je moet positief antwoorden.

Dan moet je met haar zoveel mogelijk daten en als je 100% hebt gehaald,krijg je het politie uniform.

Dus je kan het NIET verkijgen in Los Santos.

Maar met het politie uniform kan je niet veel,de politie zal nog altijd op je schieten als je in 1 van hun garage's binnen gaat of een misdrijf pleegt...

Goed dan,dit was m'n uitleg,hopelijk ben je hier wat mee

Greetz :cya:

EDIT:giorgio was me al voor

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

kan je eigenlji ook iets met dat uniform? ik bedoel bij vc kwam het leger bijv. niet achter je aan op de basis, is er ook zoiets in sa? ik keb et uniform we al geunlocked..

Geplaatst:

Nee, in San Andreas kan je er niet zoveel mee. Je kan er wel onopgemerkt mee een politiebureau instappen zonder een wanted star level te krijgen. In een garage kan je er ook niet mee lopen, heb je na een tijdje ook een paar sterren aan je been. In de garage kan je wel binnen in een voertuig van de politie...

Geplaatst:

Nee, je kan niets bijzonders met het politie kostuum, alleen dragen, ga je met dit pak de army base in LV in wordt je meteen lek geschoten.

Dus let er op, het heeft geen speciale functie zoals in VC.

Neen, je krijgt je wapens al terug dat je nog maar 15 % hebt behaald met Barbara.

ik denk dat Dizzee alle functies heeft opgenoemd.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:
Nee, in San Andreas kan je er niet zoveel mee. Je kan er wel onopgemerkt mee een politiebureau instappen zonder een wanted star level te krijgen. In een garage kan je er ook niet mee lopen, heb je na een tijdje ook een paar sterren aan je been. In de garage kan je wel binnen in een voertuig van de politie...

Je kan ook zonder politie uniform het politie bureau in lopen zonder dat je een wanted star krijgt, maar als je een wapen trekt krijg je wel politie achter je aan. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...