Talietje Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) kan je zon politie uniform krijgen in los santos? >>>Verplaatst naar SA general<<< Bewerkt: 23 november 2005 door PatrickW Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Je hebt vast de verkeerde knop ingedrukt. Je moet op '' Add Reply'' Drukken Onntopic: Neen, hiervoor moet je al in The Desert, in Los Santos kan je er geen krijgen. Met een mod wel. Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Je hebt vast de verkeerde knop ingedrukt.Je moet op '' Add Reply'' Drukken Onntopic: Neen, hiervoor moet je al in The Desert, in Los Santos kan je er geen krijgen. Met een mod wel. hoe bedoel je met een mod wel? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Met een mod kan je het politie uniform al in Los Santos krijgen. Je weet toch wel wat een mod is? Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Met een mod kan je het politie uniform al in Los Santos krijgen.Je weet toch wel wat een mod is? ??? en waar vind ik die mod dan??? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik zou zeggen: Google is een optie. Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik zou zeggen: Google is een optie. mar zeg het maar zen, sorry kweet het echt nie mar kundet nu eigenlijk hebbe in los santos??? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Nee, je kan het politie uniform niet in Los Santos krijgen, die krijg je namelijk in de Desert, als je 100% met Barbara hebt. Veel succes nog. Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 dan moet je met barbara daten en kun je als 100% hebt politie pak EDIT: srry ik was iets later met die bericht Reageren
kortman_8 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) dan moet je met barbara daten en kun je als 100% hebt politie pakEDIT: srry ik was iets later met die bericht Lol! Als je je post edit komt er dit tekstje te staan: Dit bericht is bewerkt door (naam): (datum) Dus eigenlijk is jou post spam... Bewerkt: 24 november 2005 door kortman_8 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Kortman, waarom ga je eigenlijk off-topic? Hij vraagt hier wel om hulp, dus misschien zou je hem kunnen helpen? Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 dan moet je met barbara daten en kun je als 100% hebt politie pak EDIT: srry ik was iets later met die bericht Lol! Als je je post edit komt er dit tekstje te staan: Dit bericht is bewerkt door (naam): (datum) Dus eigenlijk is jou post spam... ik had vorige gedaan duuuuh Reageren
Talietje Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2005 dan moet je met barbara daten en kun je als 100% hebt politie pak EDIT: srry ik was iets later met die bericht Lol! Als je je post edit komt er dit tekstje te staan: Dit bericht is bewerkt door (naam): (datum) Dus eigenlijk is jou post spam... ik had vorige gedaan duuuuh oeps! kem perongeluk dit twee keer geschreven! -slot- Reageren
gta mega fan Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 ik heb ook een vraag kan je het politie univorm op de xbox halem met een cheat Reageren
Flame^ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 @CJ-BARTOSZ Iets beleefder mag wel, ikzelf vind het ook niet zo overtuigend dan je op "Back" drukte.. @gta mega fan Nee, dat is niet mogelijk. Alleen door 100% met Barabare te krijgen is het mogelijk om het Politie Uniform te krijgen, verder niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.