Jump to content

2 Pac Leeft/is dood

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op internet circuleert een video waarop rapper 2Pac in levende lijve te zien zou zijn. Vorige maand deden de geruchten over een levende 2Pac ook al de ronde, nadat een nep-site van CNN meldde dat de rapper gesignaleerd was in een supermarkt in Beverly Hills. Volgens de aanwezige reporter in de video staat 2Pac met zijn maten van The Outlawz op een parkeerplaats van een studio in Los Angeles. 2Pac, die in 1996 dodelijk werd getroffen in Las Vegas, zou in de studio een disstrack tegen ondermeer Mase, Eminem en Jermaine Dupri hebben opgenomen. 2Pac leeft? Oordeel zelf en check de video;

Video

Bron Juize.fm.

Is het waar?

Hij lijkt er wel heel erg op, ik weet niet zeker of ik het niet in het Leeft Tupac topic had moeten zetten, maar aangezien dit erg groot nieuws is ;)

Bewerkt: door Slimm
  • Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

20

• Juju

12

• Yohan

11

• AmsterdamBoy

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Echt waar Slimm ;) ik ben blij als het zo is want toen ik dat filmpje kreeg noh B)

Alleen zou tupac zich gewoon laten filmen <_<

Volgens mij zit er wel wat achter.

Maar ik ben nu egt Hyperblij :D

Geplaatst:

Ik geloof er niks van.. bovendien was dit nieuws al bijna een maand bekend. zal wel gewoon iemand zijn die er op lijkt.

Geplaatst:
Dan ken jij tupac niet want dat is tupac die je ziet ;)

Hallo er zijn echt wel mensen die er veel op lijken, vooral negers lijken best wel op elkaar..

Geplaatst:

Ik ben het eens met Tim.

Btw een Facemasker opdoen en dan kan je er ook op lijken.

Ik geloof het pas als:

1.Ik hem zie in een nieuwe videoclip

2. Hij word geinterviewt.

Als hij een distrack opgenomen heeft zou die misschien nog wel eens uitkomen, ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet denken, hij lijkt er wel erg op maar kan ook vroeger zijn opgenomen.

Maar waarom zal iemand met een masker bij de Oulawz hangen, de Outlawz waren goede vrienden van 2 Pac dus zouden ze dat niet goed vinden.

Ik hoop het iig wel dat hij leeft ;)

Bewerkt: door Slimm
Geplaatst:

Tupac is dood, laat het lekker rusten ;)

ik vraag me af waarom willen jullie steeds dat hij levcend word? h

Geplaatst:

HIj is dood... En even voor de duidelijkheid ;) dode mensen worden niet meer levend.... En het beeld is kei vaag... kan heel makkelijk gefakt worden ;)

Geplaatst:
[...], vooral negers lijken best wel op elkaar..

Losse opmerking tussendoor: Dat is wat wij denken. Chinezen vinden bijvoorbeeld weer dat alle Westerlingen op elkaar lijken.

Ontopic: Er zijn ook nog steeds mensen die er heilig van overtuigd zijn dat Elvis nog leeft, en komen regelmatig met al dan niet geloofwaardig bewijs. En toch horen we nooit meer een nieuw nummer van hem. Soms gaan mensen eerder dood dan zou moeten. Live with it.

Geplaatst:
Hij zag daar wel erg echt uit.

Nu ben ik helemaal in de war. :( :blink:

Hij is frekking dood.

DOOD,DOOD,DOOD.

2PAC Shakur gaat nooit meer leven.

Anders zouden er geen memorials (ofzoiets) over geschreven zijn.

Jah hij is dood.. :(

Helaas, een disstrack tegen Eminem waarom..?! Ik bedoel Eminem houdt Tupac nog in leven qua muziek.. ;)

Enne dit zal wel niet echt zijn wel goed gedaan want het is net echt Tupac.. :blink:

Nice Job Hollaback.. :puh:

Edit: Se7en Pac is echt dood hoor.. ;):(

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Ik denk dat het best wel eens Tupac kan zijn hoor ..

Edit:

Naja, het filmpje is denk ik oud.

Check de auto's maar ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...