Jorge_F Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Topic samengevoegt met het topic "2 Pac Leeft"... Reageren
Juju Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 ik weet niet wat ik moet geloven, maar ik denk toch nogsteeds dat ie leeft Reageren
MNC3 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Neen, hij is niet dood, en deze foto was al langer bekend.Ik geloof niet dat hij dood is omdat: • Er zijn geen foto's • Die autoptie foto kan evengoed iemand anders zijn. • zijn lichaam is nergens te vinden • Hij droeg altijd een Bodyarmor en nu niet ? Hij is gewoon ondergedoken (mijn mening). en je bent nog wat vergeten : waarom is begrafenis niet door gegaan? en waarom ligt zijn hoofd schuin op de tafel? ( wordt altijd recht gehouden...) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik denk dat dat Tupac wel is. Aan als die spieren te zien. En in dat filmpje ziet hij er niet zo gespierd uit. Ik weet niet of hij nog leeft. Maar als dat wel zo is kan hij zich er goed verstoppen. GizmO R.I.P. Tupac Shakur Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik denk dat hij nog leeft, en als hij leeft moet hij zijn come-back maken met een ijzersterke rap, kom op Tupac! Reageren
The Mafia Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik denk ook dat hij nog leeft het moet haast wel Reageren
The Italian Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 Ik denk dat hij nog leeft, en als hij leeft moet hij zijn come-back maken met een ijzersterke rap, kom op Tupac! zie het al voor me alle fans heeel erg blij de wereld heel erg verbaast wereldnieuws. niemandt die het kan begrijpen Reageren
Mpp Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 maar ze hebben het bewijs tog nie datie dood is Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Hij is gecremeerd 1 dag na zijn dood . Ik geloof niet dat hij nog leeft . Er zijn ook veel mirakels rond zijn dood . Maar dat vind ik wat té ver gezocht . Reageren
Juju Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 sinds wanneer word je gecremeerd 1 dag na je dood? Reageren
Young_Buck Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Hij droeg zelfs schoenen in 1 clip die toen nog helemaal niet uit waren achja ik denk dat Pac nog leeft want zijn bijnaam is makavelie en die heeft hij van machavelie ofzo dat was een generaal bij een leger en die zei altijd de beste manier om je vijanden te verassen is om je dood in scene te zetten. Reageren
Warrior Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 miss is hij dat niet op het filmpje en is het al oud maar hj kan toch platiche chirugie hebben laten doen en al die toevalligheden zijn wel toevallig maar ik geloof dat ie nog wel leeft Reageren
Eli R Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 maar ze hebben het bewijs tog nie datie dood is Ook geen bewijs dat hij leeft. Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Nee inderdaad er is wel de autopsie foto ofzo, Maar er is ook weer een 7 day theorie! Ik geloof dat hij eens zal terugkomen dat me die generaal kan natuurlijk ook waar zijn. Reageren
Mpp Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 maar ze hebben het bewijs tog nie datie dood is Ook geen bewijs dat hij leeft. als je geen bewijs hebt dat je leeft en dat je dood bent dan zeggen mensen toch ook niet dat je dood bent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.