Jump to content

2 Pac Leeft/is dood

Recommended Posts

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

20

• Juju

12

• Yohan

11

• AmsterdamBoy

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Waar wou je dan wachten:p Het is helemaal niet zeker dat hij dan zou terug komen maar ja! Als hij nog terugkomt zullen we het wel meemaken!

Dan kun je nog lang wachten .

Ik weet het het is erg dat hij gestorven is .

Daarom geloof jij die roddels omdat hij heel goed was .

Maarja , ik geloof dat hij dood is .

Als hij nog leeft zou ik toch een hart aanval krijgen :cab: .

Geplaatst: (bewerkt)

Daar kun je wel gelijk in hebben .

In feite kan bijna geen mens 10 jaar binnen gesloten zitten .

Dus '' He is really Dead '' .

Bewerkt: door Cedar Block Piru Blood

sorry dat ik mischien offtopic ga:

Weet je wat ik altijd zo origineel vondt van 2pac dat hij gewoon over ze ''Ghetto'' en ''Hood'' rapte

50 cent en dergelijke rappen meestal altijd over wijven en geld dat vindt ik echt nep. hun zijn van die "cashscorers"

kijk rap dan net zoals Eminem bijvoorbeeld hij heeft het nooit over wijven behalve "'Ass like that'' hij is net zoals 2pac origineel en helemaal al omdat hij blank is :)

Bewerkt: door The Italian
Geplaatst:

Dat komt omdat 50 Cent en dergelijke geld krijgen en zich meer voelen.

Tupac had wel geld maar bleef dezelfde persoon dat in de ''hoods'' was opgegroeid.

Dat vond ik zo goed aan Tupac en dat zal altijd verder blijven leven.

Waar wou je dan wachten:p Het is helemaal niet zeker dat hij dan zou terug komen maar ja! Als hij nog terugkomt zullen we het wel meemaken!

Ik geloof geen geruchten ik denk het alleen zelf! Ik zeg als hij nog terugkomt zullen we het meemaken, ik zeg niet dat hij terugkeert. Meschien gebeurt het!

@Giorgo:

Tupac had wel geld maar bleef dezelfde persoon dat in de ''hoods'' was opgegroeid.

Hier ben ik het helemaal mee eens! Dat was echt heel goed van hem!

BTW: Lees de tekst die op pagina 5 van dit topic staat daar staat ook nog een heel stuk over dat hij levend of dood is.

Bewerkt: door C-J_Redman
Geplaatst:

Ik ben ook een Tupac fan, en als ik soms nummers luister van hem en dan heb ik het niet over scheld nummers, maar echt hele goeie en mooie waarin je ziet dat pac echt een hele goeie rapper is die echt veel in huis heeft.

Ik durf zelf niet hard op te zeggen Tupac is dood, maar ik durf ook niet hard op te zeggen, Tupac leeft!

Ik denk zelf als hij nog zou leven dat we hem niet meer te zien krijgen. Ik denk zelf als Tupac echt wou onderduiken, en weg van al die problemen en gewoon weer zijn pad wou gaan volgen, dat hij hiervoor echt niet zou terug komen.

Ik hoop natuurlijk dat hij ooit terug komt als hij nog zou leven, dat zou echt geweldig zijn!

Er zijn heel veel bewijzen in liedjes echt in van alles dat hij nog zou moeten leven, dit blijft echt een heel groot raadsel over de rapper Tupac Shakur.

Geplaatst:

Ik ben de laatste tijden ook steeds beter naar de tekst gaan luisteren! En je maakt er echt heel veel uit uit.

De betekenis is het belangrijkste van nummers! Als je scheldnummers zoals Hit em Up waar hij samen met 1 van The Outlaws wel 46 keer fuck zegt (dan bedoel ik ook woordjes met dat er in) Die hebben ook een betekenis!

Ik ben het ook met levi eens!

Dus voor mij alle respect voor het mysterie van de rapper Tupac amaru shakur

Geplaatst:

Ik vorig jaar aan men zus of die echt dood was. Toen vertelde ze me dat die dood geknalt was aan een verkeerslicht. De zelfde dag vroeg ik het paar keer op school, en ik kreeg steeds andere verhalen.

Ik zelf denk nog dat die nog leeft.

Alles kan geen toeval zijn.

Geplaatst:

Ik geloof geen geruchten ik denk het alleen zelf! Ik zeg als hij nog terugkomt zullen we het meemaken, ik zeg niet dat hij terugkeert. Meschien gebeurt het!

@Giorgo:

Hier ben ik het helemaal mee eens! Dat was echt heel goed van hem!

BTW: Lees de tekst die op pagina 5 van dit topic staat daar staat ook nog een heel stuk over dat hij levend of dood is.

Tupac heeft ook de THUG LIFE regel opgesteld .

Hij kwam ook op voor de zwarte mensen die uitgebuit werden .

Hij kreeg R.E.S.P.E.C.T. van alle zwarten oa : Compton , NY , Chicago en dergelijke .

Zijn dood of niet was toch een grote schok .

Maarja , hij blijft een legende .

Geplaatst:

Er is ook zo'n rapper, Black Haze

zijn stem en flow is precies t zelfde als Tupac,

er is ook een liedje van hem: get down on shakur, zegt genoeg denk ik

en als je bij google Black Haze intypt, krijg je helemaal geen rapper te zien

Geplaatst:

Die mensen die zeggen dat ze m gezien hebben willen gewoon aandacht van de media maar die gast is gewoon dood en laat het dan ook gewoon zoals het is ;)

_O_

• 5 weken later...
Geplaatst:

Nja ik heb nog wel wat bewijs dat hij leeft.

2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaiï.

In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.

Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (in scene gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken

In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.

2Pac werd al één dag na zijn overlijden begraven.Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag begraven mogen worden

Geplaatst:
Nja ik heb nog wel wat bewijs dat hij leeft.

2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaiï.

In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.

Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (in scene gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken

In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.

2Pac werd al één dag na zijn overlijden begraven.Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag begraven mogen worden

Klinkt erg geloofwaardig, maar dat een slachtoffer 1 dag na de moord word begraven kan best wel voorkomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...