Typhoon Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Ja, dat is allemaal al zo was al bekend.. maar er is geen bewijs dat hij doodt is, dat is het juist... er zijn wel bewijzen dat hij leeft... Zoals in de Clip van To Live And Die In LA... Amsterdamboy heb je dit van Wikipedia? Daar staat percies hetzelfde op.. dit had ik al gepost. Bewerkt: 30 januari 2006 door Typhoon Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Het lijkt me gewoon dat hij dood is, ondanks alle geruchten. Gewoon een afrekening tussen de oost en westkust. Bovendien was Tupac makkelijk te herkennen aan zijn tattoo's. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Ja, dat is allemaal al zo was al bekend.. maar er is geen bewijs dat hij doodt is, dat is het juist... er zijn wel bewijzen dat hij leeft... Zoals in de Clip van To Live And Die In LA...Amsterdamboy heb je dit van Wikipedia? Daar staat percies hetzelfde op.. dit had ik al gepost. Nee ander 10 pagina's terug ? Bewerkt: 30 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Synchro Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Ik geloof dat hij nog leeft. Zoals Amsterdamboy al zei : ...voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken. Dat zit me dwars , kijk voor dat Tupac werd doodgeschoten , deed hij zijn Kogelvrijvest UIT. Normaal gezien had hij die altijd aan , maar nee toch die dag niet. Op die dag werd hij doodgeschoten.Toeval? Als je zo even bekijkt lijkt het als ze een plan hebben bedacht. En als hij zou leven is die aardig gelukt . Tupac wou zelf ook minder drukte om zich heen , = Dood , nooit drukte.. Volgens mij leeft hij nog , mijn mening.. Reageren
LucasV Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Stierf hij ook niet op vrijdag de 13e? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Stierf hij ook niet op vrijdag de 13e? Jep 1996 was in Sebtember Vrijdag de 13e. Maar ik vind het maar toeval zoals de Bijlmerramp. 4Oktober is het gebeurt. Alarmnummer van Nederland? 112 1+1+2=4 @Typhoon nu heb ik gezien dat Wikipedia het zelfde informatie heeft. Bewerkt: 30 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 112, heeft er niks mee te maken.. Het heeft waarschijnlijk allemaal met het getal 7 te maken. Ik heb het al eerder gepost maar hiet nog een keer wat dingen over zijn leven of dood. Vrijwel direct na 2Pacs dood ontstonden de eerste geruchten dat 2Pac niet overleden was, maar zich had teruggetrokken van het geweld en de ellende om zich heen. Verdedigers van deze theorie baseerden zich onder meer op deze aanwezingen: * Op de cover van het eerste album dat postuum verschijnt (The Don Kiluminati: The 7 Day Theory, is een foto te zien van 2Pac, hangend aan een kruis. Hiermee wordt verwezen naar het sterven (en implicitiet naar de opstanding) van Jezus. * In de auto waarin 2Pac zat op het moment van de aanslag, zat zijn baas Suge Knight. 2Pac wordt door 5 kogels geraakt, maar Suge zat naast hem achter het stuur en heeft slecht één een schampschot, ondanks dat de dertien kogels vanuit een passerende auto zijn afgevuurd (en het dus logischer zou zijn dat hij ook gewond zou raken). De auto van waaruit geschoten is (een opvallende witte Cadillac) is overigens nooit teruggevonden. * De auto waarin 2Pac zat, reed in een colonne van 10 auto's. In de overige 9 auto's zaten bodyguards. Geen van deze bodyguards heeft gereageerd op de schietpartij of de dader(s) achtervolgd. * 2Pac droeg altijd een kogelvrij vest, maar uitgerekend de avond van de dodelijke schietpartij niet. * 2Pacs album The Don Kiluminati: The 7 Day Theory werd uitgebracht onder de naam Makaveli (afgeleid van de naam van de Italiaanse filosoof Machiavelli). In de naam van Makaveli valt "Mak alive" of "I am alive" te lezen. * Volgens deze Machiavelli moest je je dood in scène zetten om de vijand te misleiden. * In de videoclip I ain't mad at cha, die kort voor het overlijden van 2Pac werd opgenomen en postuum verscheen, werd 2Pac op een vrijwel identieke manier vermoord als even later in het echte leven. Volgens sommigen een bewijs dat zijn moord in scene zou zijn gezet. * In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken. * 2Pac werd al één dag na zijn overlijden begraven.Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag begraven mogen worden. Vlak daarna hebben mensen gezegt dat 2pac nog leefde, Ze hebben het bewezen door 2pac op te graven en te laten zien dat zijn tatoos zijn verandert. Dit zal altijd iets vaags blijven. * 2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaiï. * In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren. * Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (in scene gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken. In reactie hierop gaven de autoriteiten een foto vrij van het dode lichaam van Tupac op de autopsietafel. Deze is echter bewezen nep te zijn. Bron wikipedia.org Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 112, heeft er niks mee te maken..Het heeft waarschijnlijk allemaal met het getal 7 te maken. Bron wikipedia.org 1.112 ging over 4 Oktober 1992 (Bijlmerramp) 2.7 Hij is op 7de neergeschoten en op de 13de overleden(2Pac??????) 3.Bron is de Nederlandse Wikipedia nja maakt ook nie veel uit Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik denk dat hij nog leeft. Ook al ken ik Tupac een beetje. Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ja maar het zal wel niet met het alarmnummer van Nederland te maken hebben.. het heeft waarschijnlijk niks met ons land te maken als je dat denkt. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 9/11 dan? 9+1+1=1 4 Okt 1+1+2=4 Allemaal toeval echt niet gepland. Reageren
VforV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Tupac is dead buddy, dead as a doornail. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 9/11 dan?9+1+1=1 4 Okt 1+1+2=4 Allemaal toeval echt niet gepland. Allemaal bedacht door mensen met teveel tijd.. Zo hebben ze ook wat bedacht op die treinaanslagen in Spanje en die metroaanslag in London. Je kan echt werkelijk waar overal wel zo'n dom sommetje bedenken... Trouwens wat bedoel je met 9+1+1=1?! Das toch 11? Maar hier hadden ze bedacht dat de datum van de aanslag ook het alarmnummer van Amerika is... Hilarisch Reageren
Darth Maul Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb gehoord dat hij niet dood was maar de feiten dat hij leeft zijn niet goed genoeg voor bewijs. Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Maar er zijn ook geen goede bewijzen dat hij dood is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.