Jump to content

2 Pac Leeft/is dood

Recommended Posts

Geplaatst:

9/11 dan?

9+1+1=1

4 Okt

1+1+2=4

Allemaal toeval echt niet gepland.

:schater: Allemaal bedacht door mensen met teveel tijd..

Zo hebben ze ook wat bedacht op die treinaanslagen in Spanje en die metroaanslag in London.

Je kan echt werkelijk waar overal wel zo'n dom sommetje bedenken...

Trouwens wat bedoel je met 9+1+1=1?! Das toch 11? Maar hier hadden ze bedacht dat de datum van de aanslag ook het alarmnummer van Amerika is... Hilarisch :bonk:

Ja sorry ben de 1 vergeten maar laten we ontopic gaan

Trouwens het was de antwoord van Typhoon wat heeft het met die alarm nummers te maken.

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

20

• Juju

12

• Yohan

11

• AmsterdamBoy

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Zeggen ook van the king datie nog leeft, maar dat geloof ik ook niet.

Gewoon dood, klaar.

Trouwens wel leuk topic, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken datie nog leeft ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ze zeggen toch ook dat Black Haze hetzelfde klinkt als Tupac?

Misschien gaat Tupac wel schuil onder de naam Black Haze.

Want als je op Google Black Haze intypt, krijg je geen afbeelding van hem te zien.

Dus ik denk dat het heel goed zou kunnen.

Geplaatst:

Wat gaat er op 13Sebtember 2006 gebeuren dan is het 10jaar geleden dat bekend was gemaakt dat 2 Pac Shakur is overleden.

Jaja misschien is hij levend ik zeur me daar niet over is hij levent nja zoek het zelf maar uit 2Pac.

Dood? tja jammer.

Misschien woont hij gewoon in Bijlmer :puh:

Geplaatst:

Tsja... ik denk niet dat hij dit jaar terug zal komen.. meschien ook wel natuurlijk. Veel dachten dat hij in 2003 terug zou komen. 7 jaar na zijn dood.

Geplaatst:
Tsja... ik denk niet dat hij dit jaar terug zal komen.. meschien ook wel natuurlijk. Veel dachten dat hij in 2003 terug zou komen. 7 jaar na zijn dood.

2020 toch ?

Geplaatst:

Dat was waarschijnlijk ook een reden ja! Hij was al een keer neergeschoten en wist bijna zeker dat hij er nog een aanslag zou worden gepleegd. Daarom denken ook veel dat hij niet dood is.

Zoals die michiaveli zei, de beste manier om je vijand te misleiden is je eigen dood in scene zetten.

Zoiets dan :puh:

Geplaatst:

Want als je op Google Black Haze intypt, krijg je geen afbeelding van hem te zien.

dat zei ik ook al

• 2 weken later...
Geplaatst:
Nja ik heb nog wel wat bewijs dat hij leeft.

2Pac zou na zijn dood gezien zijn op Hawaiï.

In de videoclip van het nummer Toss It Up droeg 2Pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog niet te koop toen 2Pac werd neergeschoten. Ook in de videoclip To Live & Die In LA droeg hij schoenen die op het moment van zijn overlijden nog niet te krijgen waren.

Na zijn dood werd een enorme hoeveelheid nieuw materiaal ontdekt en uitgebracht. De (in scene gezette) dood zou een populariteitsstunt zijn, bedoeld om de verkoopcijfers verder op te krikken

In meerdere interviews vlak voor zijn dood kondigde 2Pac aan te willen stoppen met rappen, om zich rustig terug te trekken.

2Pac werd al één dag na zijn overlijden begraven.Het is zeer ongebruikelijk dat slachtoffers van moord al na 1 dag begraven mogen worden

hij werdt gecremeerd. begraven zou sporen voor zijn scene hebben he ;)

best wel goes op gesteld moet ik zeggen als hij het gefakt heeft.

black haze is idd maar raar. normaal krijg je altijd wel afbeeldingen krijgen bij google

Er is een lied can 2pac : 2pac feat. Bizzy Bone - Black Haze..

Even melden , vind het zelf ook een raar lied.

En ja , die stem van Black Haze lijkt wel 100% op Tupacs stem :S ben net ene lied aant luisteren.

Ik heb net op een programma van mij gezien , ik zocht een lied van Black Haze en ik kreeg dit :

Black Haze - Pray 4 Me (Dear Mama II ) Dus da is Tupac of wa? :cab:

Bewerkt: door Synchro
Geplaatst:

Ik denk niet dat het Tupac is op die video, want hij is waarschijnlijk 10 jaar geleden overleden. Als dat hem is, moet hij nu ook 10 jaar ouder zijn en dan ziet hij er niet meer zo jong uit als daar.

http://www.songteksten.net/lyrics/artiest/Black_Haze.htm

ik heb Black Haze - Pray 4 Me (Dear Mama II ) gedownload toen ik het afspeelde kreeg ik spontaan 2pac als artiest :?

en er bestaat ook iets raars : Black Haze - Exit Makaveli,Enter Black Haze

jhet is gene liedje maat je hoort getyp op pc of sow en paar kee r dat hij foute code geeft en uiteindelijk toch de goede raar :?

Bewerkt: door MNC3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...