Jump to content

2 Pac Leeft/is dood

Recommended Posts

Geplaatst:
http://www.songteksten.net/lyrics/artiest/Black_Haze.htm

ik heb Black Haze - Pray 4 Me (Dear Mama II ) gedownload toen ik het afspeelde kreeg ik spontaan 2pac als artiest :?

en er bestaat ook iets raars : Black Haze - Exit Makaveli,Enter Black Haze

jhet is gene liedje maat je hoort getyp op pc of sow en paar kee r dat hij foute code geeft en uiteindelijk toch de goede raar :?

Juist , ik heb een liedje gezien Black Haze - Livin In Jamaica

Ik heb dit ook gezien. Black Haze - Tupac maar als je het speelde kreeg je Do U Wanna Ride?.

Iets met die Drive-by te maken?

• Reacties 239
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Typhoon

20

• Juju

12

• Yohan

11

• AmsterdamBoy

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

in elke liedje hoor je in black haze zijn liedjes wel black haze zeggen bij tupac zijn liedjes was dat ook wel wat. het lijkt gewoon als of tupac gewoon naam verandering heeft gedaan. ik geraak er beetje van in de war.

Geplaatst:

Ik heb een paar Nummers Gedownload Van Black Haze En Inderdaad Lijkt zijn Stem Maar Deze Gast Heeft De Stem Van Pac maar op Sommige Nummers Lijkt Zijn Stem Toch niet zo Pac En Black Haze Heeft Pac zijn style Gebruikt Afeni (Pac Moeder ) Heeft Black Haze Zelf aangeklaagd Voor Dit !!

Dus Ga niet Door Denken Dat Pac Nog Leefd .. Maar Zijn Muziek Zal Nooit Dood Gaan Hou de Legend Levend ! :)

Geplaatst:

Ik had ergens een filmpje gezien ,, dat ze tupac hadden gevonden of in ieder geval opgenomen hadden ,, hij lijkt er sprekend op .. maar 't kan ook net zo goed een fan ofso zijn geweest :puh: wat denkenn jullie ? :?

Geplaatst:

Hij is dood net zoals me oma,Laat hem toch lekker in R.I.P rusten,dat is hetzelfde bij prinses Diana,Die mag ook niet in rusten. :t

Geplaatst:
Hij is dood net zoals me oma,Laat hem toch lekker in R.I.P rusten,dat is hetzelfde bij prinses Diana,Die mag ook niet in rusten. :t

Precies daar ben ik het mee eens :)

Hij is echt harstikke mors dood, er zal alleen een skelet van hem over zijn.

Nog ff en ze zeggen dat Elvis nog leeft.

maarja mij boeit 2 Pac niks want ik hou niet van zn muziek

Geplaatst:
toen ik bij media player een liedje van Black haze luisterde, gaf ie aan dat t 2pac was

Jah, microsoft heeft een geheim contract met 2pac!, dat zijn liedjes worde aangegeven als die van 2pac!

(sure :cab: )

ik denk niet dat ie nog leeft

Shit Happends, Get Over It, Search For A Real Life!

Geplaatst:

heb je bewijsen dat hij dood is ik dacht het niet. het is gewoon te raar ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...