AmsterdamBoy Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Waarschijnlijk schuilt 2PAC net zoals Osama Bin Laden. Ik wil Bin laden zien rappen! Reageren
Yohan Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Er heerst dan wel wat verwarring rond de dood van Pac, alleen ik denk toch echt dat ie er niet meer is hoor... Reageren
dudedude Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 hij leeft gewoon nog,anders was er wel meer bekend over zijn dood, en is de auto en de daders gepakt dus... dat is niet echt een goede beredenering, ze mogen niet eens zoveel informatie vrijgeven als er iemand is doodgeknald en de dader wordt heus niet zomaar gevonden en opgepakt zoals in films Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Waarschijnlijk schuilt 2PAC net zoals Osama Bin Laden.Ik wil Bin laden zien rappen! hehe, dan krijg je weer zo een mislukte rapper als 50 cent Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk schuilt 2PAC net zoals Osama Bin Laden. Ik wil Bin laden zien rappen! hehe, dan krijg je weer zo een mislukte rapper als 50 cent Dat is 50 CENT niethoor. Maar die dode man die aangetroffen was hoeft niet 2PAC te zijn. Het kan ook andersom zijn. Dat iemand anders dood is gegaan. Wat de ogen zien gelooft het brein. 2PAC kan ook gewoon op het randje van de dood geweest zijn, net zoals 50 CENT. Hij droeg bij een clip ook een keer schoenen die later uitkwamen. Dussssss........hij kan nog leven. No matter what anybody says!!!!Weleens gehoord wat voor muziek hij uitbrengt, het gaat over dood, vermoorden en bloed, hij wil misschien zeggen datie nog leeft, maar mensen geloven het niet. Maar een ding, ik geloof waarom mensen het niet geloven, de media liegt ook heel wat!!! Wat de ogen zien, gelooft het brein!!!! Bewerkt: 27 februari 2006 door Thomas Crown Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Waarschijnlijk schuilt 2PAC net zoals Osama Bin Laden. Ik wil Bin laden zien rappen! hehe, dan krijg je weer zo een mislukte rapper als 50 cent Dat is 50 CENT niethoor. Maar die dode man die aangetroffen was hoeft niet 2PAC te zijn. Het kan ook andersom zijn. Dat iemand anders dood is gegaan. Wat de ogen zien gelooft het brein. 2PAC kan ook gewoon op het randje van de dood geweest zijn, net zoals 50 CENT. Hij droeg bij een clip ook een keer schoenen die later uitkwamen. Dussssss........hij kan nog leven. No matter what anybody says!!!!Weleens gehoord wat voor muziek hij uitbrengt, het gaat over dood, vermoorden en bloed, hij wil misschien zeggen datie nog leeft, maar mensen geloven het niet. Maar een ding, ik geloof waarom mensen het niet geloven, de media liegt ook heel wat!!! Wat de ogen zien, gelooft het brein!!!! in die manier ben ik helemaal er meer akkoord. Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ik zou willen dat 2pac leefde maar hij is dood! je zie 2pac maar dat is waarschijnlijk ture met een camera. ik herhaal ik zou willen dat 2pac leefde. En als die leef om een ganster of wat dan ook de zijn. waarom sloeg niet die camera kapot. als 2pac leef en wil nu weer optreden zal ik dat geweldig vinden!!!! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Niet rasistisch bedoeld want ben geen rasist offtopic: Waarom willen de meeste negers gangster zijn? on-topic: als tupac nog geleefd had hadden we er veel meer van gehoord dus blijf aub niet in die waan dat 2pac nog leeft want hij is echt harstikke dood. Reageren
Bongo Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Het is wel een vaag filmpje en ze kunnen toch ook iemand hebben opgezocht die erop lijkt en dan doen alsof hij het is maar ik weet het niet. Zijn muziek is in ieder geval VET GAAF!! Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Het is wel een vaag filmpje en ze kunnen toch ook iemand hebben opgezocht die erop lijkt en dan doen alsof hij het is maar ik weet het niet.Zijn muziek is in ieder geval VET GAAF!! het is wel duidelijk de zien dat het 2pac is. maar ze hebben mischien wel oud flimpje. want waar het waar: 1.de rapporte zeg dat 2pac dood is en daar staat die. 2. je zie hem. 3.je zie nietflit dat flim door elkaar is gehaald.(tezijn die iemand goed met pc om ken gaan ja dan luk je het wel) waarom niet: 1.als het waar was dan had het op tv en in de krant hebben gestaan. 2.iemand kon dit doen voor zijn dood. 3.als het 2pac was waarom heb die dan die camera stuk gegooi. hier zijn alle vragen die je zou kunnen stellen maar overal is ook een antewoord voor Reageren
Ice Cube Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 Ik ben een van de grootste fans van Tupac Ik ben er zeker van dat 2pac niet meer onder de levende mensen bevind. Ik vind het nattuurlijk als zoveel andere mensen heel erg ,maar zyn muziek blijft natuurlijk voor eeuwig leven Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 ja je heb gelijk 2pac is dood. en ze muziek leef. we hebben nieuwe geweldig rappers 50cent eminem d12 en gunit snoop dog en mad dog Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 damn die gats leeft ng, aleen hat geen izn meer in al zijn fans. waarom komen er anders nog steed nummers van hem uit? een paar maanden terug zelfs eentje van een band die toen nog niet bestond! dus ik denk dta hij nog leeft, aleen dat hij niet zo wou woorden als bijvoorbeeld elvis. TE beroemd is slecht voor een mens (zie elvis) en anders hat dta meschien ook met onze 2 pakjes uuh.. 2pac gebeurd.. Reageren
Ice Cube Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 damn die gats leeft ng, aleen hat geen izn meer in al zijn fans.waarom komen er anders nog steed nummers van hem uit? een paar maanden terug zelfs eentje van een band die toen nog niet bestond! dus ik denk dta hij nog leeft, aleen dat hij niet zo wou woorden als bijvoorbeeld elvis. TE beroemd is slecht voor een mens (zie elvis) en anders hat dta meschien ook met onze 2 pakjes uuh.. 2pac gebeurd.. Dit lijkt me heel onwaarschijnlijk wat je hier beweerd want het is ook al bijna 10 jaar geleden toen het gebeurde. Zyn moeder,beste vrienden en andere Raplegendes die zeer goed bevriend waren Tupac zeggen ook allemaal dat tupac dood is en ik denk dat zei de laatste zyn die over hem zouden liegen Reageren
Juju Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 damn die gats leeft ng, aleen hat geen izn meer in al zijn fans. waarom komen er anders nog steed nummers van hem uit? een paar maanden terug zelfs eentje van een band die toen nog niet bestond! dus ik denk dta hij nog leeft, aleen dat hij niet zo wou woorden als bijvoorbeeld elvis. TE beroemd is slecht voor een mens (zie elvis) en anders hat dta meschien ook met onze 2 pakjes uuh.. 2pac gebeurd.. Dit lijkt me heel onwaarschijnlijk wat je hier beweerd want het is ook al bijna 10 jaar geleden toen het gebeurde. Zyn moeder,beste vrienden en andere Raplegendes die zeer goed bevriend waren Tupac zeggen ook allemaal dat tupac dood is en ik denk dat zei de laatste zyn die over hem zouden liegen ja tuurlijk anders verklappen ze het geheim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.