Disturbed Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 het is nep, of oud filmpje idd want: stel dat tupac nu nog leeft, en iemand ziet hem chillen ergens, dan blijf je toch niet staan om een hoekje, met de camera, maar sprint je er toch op af? zeker als je heel erg rijk kan worden door die aantoning. nep dus Reageren
Arjen Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ... en iemand ziet hem chillen ergens, dan blijf je toch niet staan om een hoekje, met de camera, maar sprint je er toch op af? Vergeet het maar, denk je dat zijn 'gangsters' er om heen je gang laten gaan? Ik denk als je naar hem toerent, dat je ook een plekje in het ziekenhuis kan bestellen.. B) Reageren
Trax Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 ... en iemand ziet hem chillen ergens, dan blijf je toch niet staan om een hoekje, met de camera, maar sprint je er toch op af? Vergeet het maar, denk je dat zijn 'gangsters' er om heen je gang laten gaan? Ik denk als je naar hem toerent, dat je ook een plekje in het ziekenhuis kan bestellen.. B) @realgangsta; Juize FM Lol, dat zijn de Outlawz, ook een R&B Groep Reageren
Arjen Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 Lol, dat zijn de Outlawz, ook een R&B Groep Ja, weet ik veel. Rap sux.. Maar ze laten je echt niet toe om even de 'smokende dubbelpack' te filmen.. Reageren
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 2pac is dood geschoten dus hij wordt niet meer levend en hij is begraven dat zag je bij de nummer like a toy soldier van eminem dus tupac is dood. Reageren
Trax Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 2pac is dood geschoten dus hij wordt niet meer levend en hij is begraven dat zag je bij de nummer like a toy soldier van eminem dus tupac is dood. Dat was Tupac niet hoor, dat was Proof :rolleyes: En Proof is nog zo levend als 't maar kan Reageren
jack456 Geplaatst: 2 mei 2005 Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 2pac is dood geschoten dus hij wordt niet meer levend en hij is begraven dat zag je bij de nummer like a toy soldier van eminem dus tupac is dood. Dat was Tupac niet hoor, dat was Proof :rolleyes: En Proof is nog zo levend als 't maar kan was dat allemaal dan nep? Reageren
Slimm Geplaatst: 2 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2005 (bewerkt) Ja, dat is allemaal nep. Benzino zegt trouwens dat hij in het filmpje Proof moet voorstellen :rolleyes: Bewerkt: 2 mei 2005 door Slimm Reageren
Yohan Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kreeg hij er 7...Overigens, 2Pac nieuwtje: Er wordt nog 1 cd ge-released, en dan is 't over. Ik las dat het er nog 2 waren hoor Se7en.. Maare miss heb jij het ook goed.. bron: Juize.fm.. @ realgangsta1989 Dit kan ook via PM toch..? Alleen 'bron' is toch ook spammen..?! :blink: :wacko: :unsure: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kreeg hij er 7...Overigens, 2Pac nieuwtje: Er wordt nog 1 cd ge-released, en dan is 't over. Ik las dat het er nog 2 waren hoor Se7en.. Maare miss heb jij het ook goed.. bron: Juize.fm.. @ realgangsta1989 Dit kan ook via PM toch..? Alleen 'bron' is toch ook spammen..?! :blink: :wacko: :unsure: Dus hij krijgt NOG 2 cd's :blink: . Maar al die nummers die hij heeft gemaakt zijn toch al oud en iedereen kent ze. Dus er zal voor een meerendeel van artiesten die nu nog leven opstaan op het album. In ieder geval ik zal hem niet kopen. Reageren
Yohan Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Correct me if I'm wrong, maar volgens mij kreeg hij er 7...Overigens, 2Pac nieuwtje: Er wordt nog 1 cd ge-released, en dan is 't over. Ik las dat het er nog 2 waren hoor Se7en.. Maare miss heb jij het ook goed.. bron: Juize.fm.. @ realgangsta1989 Dit kan ook via PM toch..? Alleen 'bron' is toch ook spammen..?! :blink: :wacko: :unsure: Dus hij krijgt NOG 2 cd's :blink: . Maar al die nummers die hij heeft gemaakt zijn toch al oud en iedereen kent ze. Dus er zal voor een meerendeel van artiesten die nu nog leven opstaan op het album. In ieder geval ik zal hem niet kopen. Ik vond Loyal To The Game echt vet omdat ie is geproduceert door Eminem.. En die volgende zal dan ook wel goed zijn door Em.. :rolleyes: B) Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Ik vond Loyal To The Game echt vet omdat ie is geproduceert door Eminem.. En die volgende zal dan ook wel goed zijn door Em.. :rolleyes: B) wel ik vind Loyal To The Game tot nu toe de slechtste CD van 2PAC <_< maar dit heeft niets te maken met 2pac maar met EM,50 en G-Unit die in CD zitten Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 wel ik vind Loyal To The Game tot nu toe de slechtste CD van 2PAC maar dit heeft niets te maken met 2pac maar met EM,50 en G-Unit die in CD zitten Ja inderdaad. Er komt meer G-Unit Eminem en andere bullshit op voor dan Tupac zelf. Volgens mij doen ze dat gewoon om zelf meer geld in het laatje te brengen. <_< Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 Hij zag daar wel erg echt uit.Nu ben ik helemaal in de war. :blink: Hij is frekking dood. DOOD,DOOD,DOOD. 2PAC Shakur gaat nooit meer leven. Anders zouden er geen memorials (ofzoiets) over geschreven zijn. Jaja we weten het al je moet ni overdreve <_< Het was gewoon een dubbelganger Reageren
Yohan Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) Ik vond Loyal To The Game echt vet omdat ie is geproduceert door Eminem.. En die volgende zal dan ook wel goed zijn door Em.. :rolleyes: B) wel ik vind Loyal To The Game tot nu toe de slechtste CD van 2PAC <_< maar dit heeft niets te maken met 2pac maar met EM,50 en G-Unit die in CD zitten Tis logisch dat er een dikke laag Shady in de CD is verwerkt... Maare laten we niet vergeten dat dankzij deze CD's Tupac nog steeds voortleeft in zijn muziek, ok er zijn liedjes met Em, G-unit & more... maare ik bedoel als die er niet bij zaten dan duurde het liede maar 1 minuut of minder.. :blink: Duz respect to Shady.. B) Bewerkt: 5 mei 2005 door Yohan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.